NA: Nieuwe Daytona ... ❤️

Wat een icoon van een horloge.
Als ik 1 horloge moest kiezen , voor altijd , dan werd het deze.
Gefeliciteerd!

Donders… Das tof!

Erg onopvallend is ie denk ik niet…:flushed:. Nu lekker stickers pielen en genieten!

Heel erg mooi, gefeliciteerd.

Maar die herkenbaarheid? Het is een icoon. Mijn hele familie heeft weinig met horloges, zeg maar leken, maar bijna iedereen herkent een Daytona. So what?! Gewoon TOP!

Wat een beauty! De oudere daytona’s hebben mij nooit aangesproken, maar deze :heart_eyes:

Dikke aanwinst!

Maar nu ook echt die stickers eraf halen en dragen dat ding voordat je gaat kijken wat ie in de stickers kan opleveren :sunglasses:

5 likes

Gaaf hoor!!

Hij heeft m.i. wel iets aan schoonheid ingeboet sinds de 6263 maar het is nog steeds een fraaie klok.
Heel veel plezier met de aanwinst!

1 like

Woorden zijn overbodig met deze topper.

Tof hoor, zag hem al op GoT voorbij komen :wink:
Gefeliciteerd ermee!

Ik vraag me af of de Seadweller of Daytona meer herkenbaar is voor de gemiddelde persoon.

Ik las trouwens net een post van jou op 4 mei: “Ik heb gewoon rust met de SD. Supersaai… Maar het is zo.:yum:

2 likes

Onopvallend zou ik hem niet noemen maar wat een ongelofelijk mooie klok.
gefeliciteerd.

Mooi hoor, bij deze versie zijn de subdials tenminste afleesbaar.

Prachtig! Gefeliciteerd!

Goedgekeurd :sunglasses: Prachtige foto’s ook. Voor een opticien is een daytona misschien ook wel een logischere keuze dan een SD… hoewel ik die toch ook erg mooi vond!

gefeliciteerd! Super gaaf!

Of dat ‘niet opvallend’ nu gelukt is laat ik even in het midden, maar wat een gave klok! Van harte.

Prachtige Rolex en leuk oogeet topic👍🏻

Geniet ervan!

:thumbsup:

Als je in Nederland laat zien dat je succesvol bent word je meteen afgeschoten! Het is niet zo dat je je bedrijf en alles wat je hebt opgebouwd cadeau gekregen hebt toch?!

2 likes

Proficiat. Sta zelf ook op de wachtlijst, normaliter nog 3 mensen te gaan.
Gisteren gepast bij de juwelier die er 3 ging uitleveren, prachtig!

1 like

Draag je tijdens je werk toch gewoon een Swatch :joy:

2 likes