NA: Nieuwe Daytona ... ❤️

Wauw😍wat een fantastische aanwinst!

Mooi verhaal.
Mooie foto’s.
Mooi horloge.
Ben benieuwd wat er volgend jaar voorbij gaat komen :wink:. Heel veel plezier met deze aanwinst.

Prachtige aanwinst gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Thnx allemaal. Leuk om te zien dat er zo enthousiast op gereageerd wordt. Een horloge is toch altijd subjectief en heel persoonlijk. Maar dit is wel een allemansvriend volgens mij.

Zit nog steeds in de stickers… en ik in de wolken :heart_eyes:

1 like

Mijn beste,

Wat een verhaal, wat een prachtige foto’s
en bovenal, wat een verleidelijk horloge. :+1:
Ik wens je er oprecht vele schone momenten mee!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Wauwww!!!

Maar ga je je andere Rolex nu wegdoen dan?

Godver wat mooi!!! :punch:
Gepast jaloers hier!

Veel plezier ermee kerel!

Wat een beauty man, en dat voor een habbekrats en een ei.

Maar nu dus 1 horloge. goedkoop iets erbij voor het klussen/sporten/over de Ramblas lopen? Seiko of zo😂

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Gefeliciteerd met deze knaller. Alhoewel ik hem zeker niet onopvallend zou noemen, het ‘RolexRolexRolex’ straalt er van alle kanten vanaf :slight_smile:
Maar echt chique en sportief tegelijkertijd.

Na al jouw reacties op Rolex afgelopen maand ben ik toch wel benieuwd naar jouw collectie of ben je ons aan het Hendriken?

4 likes

De ringen v/d subdials zijn dus niet egaal zwart voor degene die het willen weten :slight_smile:

13 likes

Meer dan mooi… :ok_hand:

Woordgrapje leuk gevonden, al vind ik homo grappen uit de tijd en veelal flauw. Maar bovenal begrijp ik juist bij dit horloge de associatie niet. Of is alles wat smaakvol is gay?

Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd! Echt heel gaaf!

Het voegt nog weinig toe in dit topic. Maar bedankt voor het opfleuren van het forum.

Ik kijk er graag naar!

Vind ik reuze meevallen terwijl je inderdaad hele mooie foto’s maakt. Gefeliciteerd! Mooie aankoop en een witte wijzerplaat is wat mij betreft de juiste keuze. Enorm veel plezier ermee!

VRESELIJK…
.
.
.
MOOI!!!

Enne…, niet uitschieten met de schroevendraaier bij het vervangen van een neuspad!!

Grt. Marco

Gefeliciteerd. Prachtige klok.