NA: Nieuwe Seiko Sumo SPB101

Van heel veel Monsters, via heel veel Samurai’s, ben ik inmiddels uitgekomen bij de Sumo. En daar heb ik er inmiddels dus ook meerdere van, het lukt me maar niet om het bij eentje uit een serie te laten (ditto voor oa Knights, Cocktails, BFK’s, Bosses, Stargates, Infinity’s, etc.)… :sweat_smile:

Deze gave nieuwe Sumo is vandaag binnen gekomen, met heel veel dank aan @Voordeligbijdetijd!
Is heel fraai, strakker en subtieler dan de eerste generaties, en doet 't voorlopig even prima op de Dagaz Triple-D band. :star_struck:

En ja, overdrijven is dus een vak…

('t zou zomaar kunnen dat die Blumo binnenkort ook een blauwe ‘Limited Edition’ wordt, ik heb nog een blauwe Stargate II waar ik wel mee wil experimenteren…)

32 likes

Mooie aanwinst en set.
Geniet er van!

2 likes

Heel mooi!

1 like

Mijn beste,

Chapeau!!
Een solide aanwinst die er ook nog eens fraai uit ziet!!
Geniet er met volle teugen van!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Mooi horloge zeg deze Sumo, geniet er van :+1:
Ik vind de afwerking van deze horloges echt goed. Jammer dat de bezel niet ceramisch is.
En de sluiting niet geüpdate is :grimacing:
Maar dan kost deze ineens €1100 ipv€830 :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Wat is er aan veranderd dan?

1 like

De wijzers zijn anders, zo ook het font van de cijfers op de bezel ring en het glas is van saffier gemaakt. Dat was het dacht ik.

1 like

Mooie horloge hoor! Gefeliciteerd!

1 like

De linker is de nieuwe, naast (2e van links) de Prospex tweede generatie, en wat @CitizenX zegt.

Heel mooi, gefeliciteerd met je aankoop :+1:

1 like

Ik ben ook aan het kijken naar deze sumo. Hoe draagt hij op staal?

Ik draag m’n horloges eigenlijk vooral op rubber, behalve de blauwe, die zitten zo’n beetje allemaal op staal nu. Ik vind de originele stalen band van de Sumo (Blumo dus eigenlijk) persoonlijk prima zitten/staan.

Dagaz rubber van hierboven is inmiddels trouwens vervangen door ‘n echte Seiko MM rubberen band > Seiko Only Deel III

Dit dus :sweat_smile: NA: Nieuwe Seiko Sumo SPB101

Mooie aanwinst, ik heb zelf de SPB103J1

Die is ook mooi, ook al over lopen twijfelen…