Net zoals die ouwe GMT is dit ook een topper, maar je weet hoe het is: sommigen houden van vlees, anderen van vis.
(en nog weer anderen pruimen het allebei)
Ja dat was van korte duur , vindt de PO toch iets te groot. De stap naar een rolex is toch iets groter en denk dat ik dan klaar ben met de hobby. Misschien blijf ik nog een tijdje hangen in de 2 tot 4k segment en kan ik nog een tijdje door flipperen en andere horloges proberen
Beetje warrig verhaal, maar gefeliciteerd!
Wat was het nou?
Ik zou er mee terug gaan
Maar geniet er van! No date sub
Dat stuk rood-blauwe oud ijzer had mijn voorkeur, maar deze mag er ook wezen. Gefeliciteerd!
Jaloers zijn is een heel slechte eigenschap.
Wat is die lekker zeg!!!
Heel veel draagplezier (en rust😉)…
Heb je daadwerkelijk de 50 jaar oude GMT weg gedaan voor deze Sub?
Leuk verhaal
Geniet ervan
Nee die oude Sub past niet bij een jonkie (sportieve vent) als ik Leuk voor als je meerdere Rolexen hebt of juist eentje zoekt van je geboortejaar of als je een echte vintage liefhebber bent. Zoals je weet ben ik geen diehard vintage liefhebber. Dussss nee ik heb het niet weggedaan voor deze … en JA ik had flink geld over na aankoop van mij Nodate als je dat wilt weten @SwedishChef. Dit was dus niet in plaats van, maar een aankoop op zich. Nu geen vragen meer stellen
Gefeliciteerd! Next level horloge.
Mijn beste,
Leuk om te lezen en vooral ook om te zien!!
Proficiat, dan ook met deze prachtige aanwinst.
Ik wens je er vele aangename momenten mee!!
Orologio Signaturis Temporis.
Een 60er jaren GMT wegdoen en een recente SND terughalen met flink wat poen in je zak…hmm…zou mijn keuze ook zijn denk ik.
Mooi man , no date wel happy ending
Leuk en enthousiast verhaal man, gefeliciteerd en veel plezier ermee!
Some day … ikke
Een erg leuk verhaal.Proficiat met deze mooie Rolex
Proficiat Gio, veel draagplezier toegewenst met je NoDate Sub, geniet!
Geniet ervan Gio👏
Leuk verhaal! Veel plezier met de nieuwe aanwinst!
Maar dat zal vast lukken, zo te lezen.
Groeten,
Tom.