NA : Omega Aqua Terra , Je kan de Boom in!

En weer een nieuwe aanwinst , en alweer dankzij het forum.
Prachtige Omega met een quartz uurwerk.

In eerste instantie zei mijn vriendin , alweer een nieuw horloge! :rage: , je kan de boom in!
Eind van het verhaal… Toch een nieuwe Omega , in het boompje… :grin:



19 likes

Correctie boompje…

1 like

Mooi boompje trouwens :slight_smile:

1 like

Een bonzai en een olijfboompje , heerlijk op het balkon genieten van de Omega en een wit biertje

Het is wel een hele mooie omega veel plezier ermee

1 like

Dat doe je goed. Mooi zomerhorloge! In de winter ook niet verkeerd trouwens.

1 like

Dankjewel , ik ben voorlopig wel weer even zoet , doorsparen en over een tijdje komt er een grail bij!

Mooie klok man! Vind het persoonlijk jammer dat ie geen automaat is maar desalniettemin een prachtig klokje hoor! :thumbsup:

Boom?? Das gewoon onkruid, met een mooie klatser natuurlijk :wink:

Geniet ervan, prachtig horloge!

Gefeliciteerd met je AT, geweldige klok, geniet ervan!

Gefeliciteerd! En gaaf, in wit! Zit zelf te wachten op m’n nieuwe witte Aquaracer.
Geniet ervan!

Mooi!

Dankjewel!
@TagEd , Een Aquaracer in het wit… ook super! ben benieuwd naar de fotos daarvan , heb je ook een boompje? :smile:

Niet zo he! :smirk:

2 likes

Shit, ze zijn net dicht, zie ik! Maar ik rijd morgenochtend om 8.00u meteen even langs bij het tuincentrum. Dan heb ik dat boompje vast geplant en kan de AR daarin, zodra ik 'm binnen heb!:wink:

1 like

Top! :smiley: , dat belooft een leuke foto te worden.
Ondertussen de band 1 schakeltje kleiner gemaakt , hij past nu echt perfect! als gegoten.
Soms komt het net niet / net wel uit… ik heb nu dus mooi geluk! :relieved:

1 like

Ja en dan zijn er nog factoren als temperatuur en tijdstip van de dag. En twee keer per dag die stalen band groter/kleiner maken (zelfs met fijnafstemming) is ook niet echt handig. Daarom eindigen veel horloges op staal bij mij uiteindelijk aan rubber, leer of nato. Voordeel is dan weer dan de stalen band lang netjes blijft.:slight_smile:

En de meeste zullen het wel gezien hebben , de Omega komt van DaveS2000.
De beste man was jarig gisteren! , dus alsnog @DaveS2000 : gefeliciteerd! :gift::birthday::confetti_ball:

Klopt helemaal , nu met het warme weer en later op de dag zit het horloge mooi en ‘‘vast’’ om de pols
Morgen vroeg zal hij iets ruimer zitten , echt perfect.
Een leuke lederen band ga ik zeker overwegen ook , zal er vast ook mooi op staan.

2 likes

Het zal ongetwijfeld proost betekenen maar in welke taal?

1 like

Gefeliciteerd!! Geniet er van :slight_smile:

1 like