NA: Deluxe wijzerplaat

Tadaaa!

17 likes

Lekkere taartpan.

1 like

Waaaaaaaat! Zucht.

Very nice!

Zeeeer knap klokje!

Vet​:+1::+1:

1 like

“Lieverd, waarom koop je nu exact zo’n zelfde horloge? Ok, die ene glimt wat meer…”

10 likes

Ze heeft gelijk, maar als het kan, lekker doen. Erg mooi.

En staan geen 4 strepen op de wijzerplaat, mooi hoor !

Oude thread hergebruiken voor aanwinst die onderweg is:

Een 18k rosé Omega Constellation Deluxe ref. 2700. De 2700 was (samen met de 2699) de eerste pie pan. De ref. 2700 is al mega zeldzaam, maar in rosé en in deze concoursstaat al helemaal.

Samen met mijn mint Longines Conquest Deluxe en Movado een mooi trio aan horloges met massief rosé gouden wijzerplaat horloges.

18 likes

Wow! Prachtig en een gaaf setje.

M’n collectie heeft wel moeten bloeden. Een boel, waaronder mijn ref. 2852 Connie (mijn eerste), verkocht.

Schitterend, Bart!

1 like

Prachtig vakwerk, deze horloges. Gefeliciteerd!

1 like

Schitterend!
Uit nieuwsgierigheid: draag je deze horloges veel?
Lijken mij minder passend bij jeans.

Ja, heel veel zelfs. Gek genoeg ben ik met mijn gouden horloges minder voorzichtig dan met mijn speedmasters. Je bumpt weliswaar minder snel tegen obstakels aan met zo’n platte 35 mm horloges dan met zo’n brote knoeperd, maar toch gek.

Heb me ook nooit zo druk gemaakt over passendheid bij kleding.

Nu paar dagen in bezit. Manjefiek. Weet niet wat het is, maar ik ben gek op die gouden platen (midascomplex?).

Wil op de Omega graag een rosé gouden 7077 band, maar die zijn onvindbaar en onbetaalbaar.

23 likes

Vind het echt prachtig om te zien. Ook nog een gouden band erop,… hmmm, voor mij zou het dan echt over de top zijn. Smaken verschillen natuurlijk.

Heb je er wellicht een voorbeeld van?

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: Wat een mooie!

Ps. Die rose gouden is ook echt een topper!

1 like