NA: Omega Seamaster Aqua Terra 38,5mm

Veel plezier ermee Remy!

Gr. Joep

1 like

prachtig blauw!

1 like

Pure klasse dit!

1 like

Dank!

Dank!

Dat gaat helemaal goedkomen Joep, jij mag trots zijn op je pracht collectie! Groet Remy

Klasse klok! , en het diepe blauw van de wijzerplaat… :relaxed: , wat een beauty.

1 like

Staat je goed! Heel mooi horloge en net even anders met de blauwe wijzerplaat. Top!

1 like

Dank!

Heel mooie Aqua Terra, veel draagplezier toegewenst met je nieuwe aanwinst :thumbsup:

1 like

Dank je!

Zeer mooi! Hoop deze in de toekomst ook een keer te dragen!

1 like

Prachtig, die blauwe wijzerplaat is echt top. Goeie keus om voor de 38,5mm te gaan, gezien de grootte van je pols. Zou in mijn geval ook de beste optie zijn. Je ziet ze niet zo vaak in dit formaat, bijna altijd de 41/41,5mm.

1 like

Prachtige kleur en goed formaat! Wat @Lieuwedv zegt, die 38.5 is mooi in balans en past perfect als je polsen niet al te breed zijn. Is ook het formaat waar ik op zit te azen… Effe sparen nog.

1 like

@Wolfpack900 Mocht ik ooit besluiten afstand van te doen, dan zal ik hem als eerst hier op het forum aanbieden.

Groet,

Remy

1 like

Mocht je quartz overwegen, dan weet ik nog wel een 38,5mm met grijze wijzerplaat voâh wènig.
Binnenkort op het verkoopgedeelte, eerst even nieuwe foto’s maken :wink:.

Dank, die quartzversie heeft toch ook een iets andere plaat dan de mechanische horloges?

De mijne (voorlaatste model, met 1538 uurwerk en hour quickset) heeft opgelegde indices, net als de automatische versie.

2 likes

Fraaie aanwinst. Op foto’s vind ik hem echt prachtig, jammer dat hij gewoon niet mooi op mijn pols valt…

1 like

Iedereen bedankt voor de leuke reacties!:+1: