NA: Omega Speedmaster (Moonwatch) professional (hesalite)

Ik vind die omdozen inderdaad krankzinnig … maar het horloge zelf is heel fraai inderdaad! Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst!

(Ik had liever dat Omega gewoon weer terug ging naar de kleine rode dozen … de huidige dozen zijn vooral gebakken lucht).

2 likes

Veel plezier met deze prachtige aanwinst !

Ik heb zelf deze Kaufmann band op mijn Speedmaster (met een originele Omega gesp erop); bevalt mij prima:

Indrukwekkend verhaal, gaaf horloge. Daar ga je veel plezier aan beleven, iedere keer als je kijkt hoe laat het is…

Prachtig horloge met een persoonlijk verhaal. Mooi dat je zo bij je vrouw stil kan staan af en toe. Ik begin steds meer te kwijlen voor de Speedy Pro:

Ik denk dat ik hem toevoeg aan de '20 goals. Of beter gezegd, gezien mijn gewenste budget: dat wórdt de '20 goals.

1 like

:disappointed_relieved:

Mooi. Geniet er van man!

Mooi, een topper, veel draagplezier, :+1:

Gefeliciteerd, veel draagplezier :+1:

Gefeliciteerd

Groetjes van zijn broertje

On the wrist.

Is het waar dat zelfs de mouw van je trui al krassen kan veroorzaken op het hesalite?

1 like

Gefeliciteerd man, goede keuze ik heb hem vorige week woensdag opgehaald in Den Haag band op maat laten maken prima service. Geniet van de Speedmaster je zult er geen spijt van krijgen.

Erg mooie redenen om dit horloge aan te schaffen ! Heel veel plezier ermee !!

Ik geloof eerder dat de vezels krassen een beetje kunnen uitpoetsen dan dat ze ze veroorzaken.

Maar hesalite en krasjes horen nou eenmaal bij elkaar. Zodra het storend wordt zijn ze heel makkelijk weer uit te poetsen.

“Houston…eh…traquility base here…”
"…the eagle has landed."
:sunglasses:

1 like

Kijk, zo koop je een horloge. Met een verhaal. Mooi.

Heel veel draagplezier. Bij een “bold” levensstijl horen krassen.
En een glaasje poetsen of zelfs vervangen, daar loop je niet op leeg.

1 like

Mooi hoor!
Gefeliciteerd :+1:

Mooi, persoonlijk verhaal!
Ik hoop dat je heel erg hard geniet van dit horloge, en van je nieuwe baan!
keep the faith…
you’ll do great!

Ach, het jaar is pas begonnen…

Proficiat met de aankoop van dit prachtige horloge :+1:t2:

Gefeliciteerd met de aankoop, mooi verhaal ook, geeft m nog meer draagplezier!