Ja dat is gewoon prima idd.
Het is meer een mentaal dingetje dan
Ja!
Wat een top review waar veel tijd en moeite in is gestoken.
En over die doos… dat maakt het toch wel af nietwaar? Het maakt de belevenis wel compleet.
Ik zou niet weten welk ander horloge zo’n mooie set erbij levert.
Heel veel plezier met het horloge!
En hopelijk worden jij en de band vriendjes.
Precies dat ! Ook ik zit op dezelfde polsmaat, en daar waar ik bij mijn andere horloges geen enkel probleem heb met de stalen banden is dit gewoon echt erg vervelend!
Heb hem inmiddels al 2 keer laten verstellen (goed excuus om de AD binnen te stappen) maar komop Omega hoe moeilijk is het om nou net even iets meer stel mogelijkheden in die clasp te zetten.
Dealbreaker nee het is en blijft een top stuk in mijn collectie maar onhandig ja dat is het zeker wel!
Was getekend een lotgenoot met dezelfde pols omtrek.
Ik ken iemand die er geregeld mee in zee zwom. Horloge heeft het gewoon overleefd.
Maar NIET zelf doen hoor! Serieus, doe even een SKX om of zo…
Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst!
Wat een fijne reacties mannen! Ontzettend leuk, dank jullie wel. Maakt het feestje compleet.
Ik ook niet. Maar in alle eerlijkheid, de verpakking ligt nu in een donker hoekje. Voor de ‘eerste keer’ is het leuk, opwindend zelfs maar daarna … wat mot je ermee?
Ik ook.
Kunnen we geen praatgroepje beginnen?
Overigens was het bij mijn Seamaster Pro 300M nagenoeg hetzelfde gedoe. Paste net wel, … net niet! Daar heb ik toen de sluiting met snelverstelling op laten zetten. Was top!
Dat horloge ‘kon het hebben’ en het was echt een verbetering, de SMP had an sich al een gladde sluiting zonder verdere inscriptie. Ik vind het "Speedmaster Professional’ mooi en wil dat eigenlijk zo houden. Nou ja, ik moet er maar aan wennen!
Dat zou ik geweest kunnen zijn. Serieus. Als er staat 50 meter / 5 bar, maak ik me helemaal niet druk bij een modern horloge. Ik ga natuurlijk geen knopjes indrukken tijdens het zwemmen ofzo. Dat doe ik zelfs niet tijdens de afwas, en ja dat doe ik wel met mijn horloge om … de afwas.
Van harte. Erg leuk geschreven NA topic!
Very nice! Zowel de review als het horloge.
Top horloge. Bij mij is de sapphire sandwich onderweg, met leren band.
Gaaf! Wanneer krijg je hem in handen? Vind het doorkijkje naar het uurwerk altijd wel érg fraai.
Een prachtig horloge Remco en een indrukwekkend review!
Bij deze van harte gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst! en uiteraard heel veel plezier ermee gewenst! Dat gaat zeker lukken… ik heb hem ook en ben er nog altijd heel erg blij mee!
Van dit type horloge heb je keuze uit twee modellen, band niet meegerekend. Het verschil is 800 euro. Betreft dit alleen het glas dat anders is? De hardheid van het glas?
Gr Marc
Juist. Het origineel is hesalite met dichte achterkant. Het alternatief is saffier glas met open achterkant. De purist gaat voor de eerste optie.
Van deze:
MOONWATCH
PROFESSIONAL CHRONOGRAPH 42 MM
… zijn er inderdaad twee uitvoeringen, even afgezien van de band.
De mijne (ref. 311.30.42.30.01.005) is met een plastic glaasje, hesalite noemen ze dat bij Omega, en een dicht achterdeksel. De andere versie (ref. 311.30.42.30.01.006) heeft glas, saffier om precies te zijn, zowel aan de voor- als ook aan de achterkant. Het uurwerk is hetzelfde maar doordat deze een zichtbodem heeft is 'ie wel iets fraaier bewerkt geloof ik. Weet ik niet zeker, maar heb ik ergens gelezen dacht ik …
Zo, we waren in dezelfde minuut hetzelfde aan het typen…
Great minds! They think alike …
Was voor kerst beloofd maar niet op tijd binnen. Zal wel net na nieuwjaar zijn denk (hoop) ik.
@Arnoud69 de purist gaat voor de eerste optie…
Is dat omdat deze het dichtst bij het origineel staat?
Ze zeggen het. En dan zal het wel zo zijn, … overigens alle informatie kun je lezen op de Omega website. Ik heb de referentienummers hierboven klikbaar voor je gemaakt.
Nou ja, iets langer voorpret! Ben erg benieuwd.
Ik ga het nalezen. Thanks