NA: Oris Aquis Date

Mijn beste Tissot1962,

Wat bedient u zich weer van mooi taalgebruik en woordkeuze! Ook wel eens een compliment waard.

Gr Robin

3 likes

Mooi zo met blauwe dail. Ik heb de zwarte en gevraagd of ze bij Oris centrum hem wilde ombouwen. Nee dus, mag niet van Oris. Ook nog geprobeerd bij een Oris dealer een blauwe dail te kopen los, maar nee mogen ze niet.

Geniet ervan!

1 like

Blauwe erbij kopen. :wink:

1 like

Zeker een mooie klok! Dit is een hele mooie kleur blauw ook!

1 like

Eerwaarde Tissot62,

Mijn dank! Ik hoefde niet lang te contempleren alvorens deze ‘diamond in the rough’ aan te schaffen. Na het gireren van enige monetaire pecunia mocht ik het etablissement verlaten met deze zeebonk. :wink:

1 like

Mooi, veel plezier ermee!

1 like

Heel erg mooi. Geniet ervan!

1 like

Een zeebonk is een mooie beschrijving inderdaad! Komt vooral door de buitenste lugmaten, die zijn ehhh behoorlijk. Maar toch, dit is een van de meest comfortabele duikers die ik heb gehad. De band zit erg prettig, lug2lug is hij niet extreem groot. En hij heeft echt presence aan de pols!

1 like

Prachthorloge! Alvast veel draagplezier toegewenst met je nieuwe aanwinst!
Kwaliteit spat er vanaf! Mooie dial.

1 like

De lugs en vooral de metalen band zijn minder verfijnd dan bij de Seamaster 300 die ik ook heb gepast. Maar dat grove staat 'm juist goed, zeker op mijn niet al te kleine pols.
Al had ik het wel mooier gevonden als de schakels dichter aaneengesloten waren. Nu zie je huid/pols tussen de schakels door.

Klopt wat je zegt. In de zomer zal dit echter een voordeel zijn verwacht ik. Ik had de voorloper, de Oris Diver en die band lijkt er op maar daar zaten daar de schakels dichter op elkaar. Zowel op staal als op rubber vond ik dit in de zomer niet prettig.

1 like

Gefeliciteerd, erg mooi :+1:

1 like

Van harte! Hele mooie combi blauw/zwart!:+1:

1 like

Gefeliciteerd.
Het is een prachtige klok. Veel plezier ermee

1 like

Wat een heerlijke klokken zijn die Aquis toch. Lekker robuust. Simpel van layout en daarmee rustig ogend.
Vette in proportie band met een prachtige dubbel pin sluiting.
Ik vind juist de ruimte tussen de schakels heel mooi. Het zorgt ervoor dat de schakels er uit knallen/ op zich zelf staan. En, no hair pulling. Bij de Aquis en z’n voorganger is, vind ik, de diameter van de kast ook gelijk de lug To lug maat. Daarna gelijk de bracelet.

Feli hoor. Pracht klok.!!

Elf.

2 likes

Proficiat! Welke tudor had je op t oog?

1 like

Thx. Had m’n oog laten vallen op de North Flag.

1 like

Super dikke klok kerel. Veel plezier ermee.

Gr een andere oris bezitter :wink:

1 like

Mooie keuze hoor. Staat ook op mijn lijstje.

1 like

Heel mooi horloge. Goed keuze. Veel plezier en een mooie tijd toegewenst!

1 like