NA: Oude vieze Grand Seiko barnfind uit Japan

Zo hee, wat gaaf! Proficiat!

1 like

Heel gaaf dit.:smiley::ok_hand:t3:

1 like

Gaaf!

Ahhhhh dat is dus de originele gesp!

Cool!

Kan niet wachten tot mijn 6146-8000 Cross Hair dial terug is van de door @HanDavinci aangekaarte Polish polish.

13 likes

damn… :love_you_gesture:

1 like

Looking Good :ok_hand:

1 like

Wat een mooitje! En prachtig opgeknapt zeg :ok_hand:t2:

1 like

Mooi stijlvol horloge!

1 like

Dat valt wel tegen merk ik, ik kijk zelf voornamelijk naar vintage wellicht is het bij modern anders. Beschrijvingen zijn vaak niet al te compleet en erg kort. Foto’s zijn ook niet altijd even duidelijk. Wat ik niet snap is dat ze de horloges vaak niet echt goed, of helemaal niet testen. Dan verkopen ze het als “junk” maar je hebt geen idee wat je krijgt. Het is altijd een gok wat je koopt.

3 likes

Resultaat mag echt wezen! geweldig man! gefeliciteerd! :smiley:

1 like

Waar koop je dit soort dingen eigenlijk? Via Yahoo auctions of de diepe donkere krochten van de Japanse chrono24?

1 like

Fraai origineel exemplaar is van onder de laag prut vandaan gekomen zeg :+1::+1::+1:
Veel plezier ermee!

1 like

Prachtig exemplaar :ok_hand: :ok_hand: :ok_hand:

1 like

Blijf jij eens even netjes in je eigen vijver vissen.

@koekoek mooi gevonden :+1:

2 likes

Ik heb nog nooit wat via chrono24 gekocht en daar vind je zo’n barnfind niet. Ik heb hem op yahoo auctions gekocht.

5 likes

leuk verhaal!! :heart_eyes:

1 like

Haha ik zal het nooit durven hoor, maar ik ben zelf best geïnteresseerd in bijv JDM auto’s en die worden op een zelfde manier gekocht als deze horloges heb ik gehoord.

Indd via Yahoo auctions en soms ook via tussen personen.

1 like

Wat een plaatje zeg!!

1 like

En het bandje ziet er ook meteen anders uit na de ultrasoon.

2 likes

Via yahoo auctions moet het eigenlijk ook altijd via een tussen persoon. Je kan als internationaal persoon niet zomaar dingen kopen daar. Maar daar zijn hele services voor gemaakt die dat wel mogelijk maken (tegen betaling uiterraard).

2 likes

Super :ok_hand::ok_hand:

1 like