NA: Patek Philippe 3940

U kunt het fraai verwoorden, meneer Dorfmeister. Ik kan me voorstellen dat zo’n prachtig horloge de financiële sluitspier danig doet verslappen. Waarlijk schitterend, alleen al die rotor.
Geniet ervan!

2 likes

De diameter van de wijzerplaat is 36 mm.

Dit jaar heb ik het horloge al 25 keer gedragen, dus het zal meer daglicht dan duisternis zien :wink:

Ik heb eerst naar een aantal criteria gekeken: land van oorsprong, afkomst, verkoper en daarin heb ik het meest voordelige aanbod gekozen. Uiteindelijk ben ik het gaan halen bij Steltman in Den Haag.

Tnx :innocent:

Kwestie van wat synoniemen te gebruiken :stuck_out_tongue:

Dat besef ik, maar dat is bewust gedaan :wink:

6 likes

topic van het jaar!!

1 like

Prachtig geschreven en een fantastisch horloge!

1 like

Wow, wat een horloge en verhaal!

1 like

Fantastisch. Wat mij betreft heb je de titel Forum-Held hiermee verdient. Ben stiekem wel jaloers op je, had 13 jaar geleden al een soft spot voor dit specifieke model (Aanschaf Patek Philippe) en na deze presentatie is dat niet minder geworden! Van harte gefeliciteerd en geniet er van. Dit model is juíst mooi in geelgoud. Draag het met trots, zoveel mooier dan zo’n stalen werkinstrument (Rolex)

1 like

Prachtig horloge! Veel draagplezier!

1 like

Hopelijk voor het mooie verhaal en niet omdat hij een PP heeft kunnen betalen…?

2 likes

Ik zit al een kwartier te peinzen over hoe ik in jouw schrijfstijl kan reageren, maar daar ben ik duidelijk niet voor in de wieg gelegd. Kortom: gefeliciteerd met je aanwinst, heel veel draagplezier en bedankt voor het posten!

1 like

Met aftermarket band kan dat natuurlijk niet :wink:

1 like

Thanks!

Wat een fantastisch geschreven verhaal over een schitterend horloge!

1 like

Reuze interessant om lezen! Misschien moet ik jou vragen om aan mijn vriendin uit te leggen waarom ik alweer een nieuw horloge op het oog heb!

2 likes

Knaller hoor!

1 like

Het was een genot om te lezen, dank daarvoor!

Veel draagplezier met deze horloge!

1 like

Moet die het stukje dat alles boven de 50 euro het niet waard is uiteraard wel even achterwege laten anders onthoud ze alleen dat.

4 likes

Prachtig horloge, gefeliciteerd.

hallo alex ik kom er niet uit om op deze forum een vraag te willen stellen zou je zo goed kunnen zijn mvg henk

Huh…hoe kan ik deze NA post hebben gemist? :thinking:

Wat een geweldig mooie nieuwe aanwinst…zeer bijzonder.

Van harte :+1:

Moge Henk, denk dat ik je niet helemaal begrijp maar wanneer je dezelfde actie doet als je net hebt gedaan maar dan de zin eindigt met een vraagteken heb je een vraag gesteld…:wink:

Mocht je een persoonlijke vraag willen stellen dan moet je een PB (persoonlijk bericht) sturen naar mij of wie je ook zou willen spreken.

2 likes