NA Phoibos . Onder de indruk!

Een mooi horloge.Proficiat ermee.

Mooi horloge! Veel plezier ervan!

En met korting :smile: veel plezier ermee!

Nope, geen korting. Ach dit weekend heeft de kerel geluk gehad. Seiko5 , phoibos, nieuwe nike’s, ijssalon, uit eten in Duitsland en zo naar pannenkoek restaurant.

Voorlopig verboden iets te willen dus.

De horloges heeft hij zelf betaald trouwens.

Heb je een link voor de specs?
Ik kan er nu geen chocolade van maken.

1 like

Ik heb al eens een NA-tje gedaan :+1::wink:

1 like

Specs zien er uitstekend uit :+1:

Maar voor duikers heb ik liever echte klassiekers zoals de Seiko divers.
De SKX007 bijvoorbeeld, niet moeders mooiste en wat hoog op de pols
maar wel een ongeëvenaarde budget knaller.

2 likes

Heb de skx007 al een paar keer gehad. Telkens dankzij een inruil verkregen. Ziet er altijd leuk uit op foto’s, maar ik voel er niet zoveel voor. Heb liever een Seiko monster. Ook een klassieker maar dan met een eigen smoel. :sunglasses:

3 likes

Ja dat begrijp ik.
Leg hem altijd lekker weer op de plank als ik er klaar mee ben.
Maar het is ook leuk om hem af en toe om te doen.
Monster heb ik ook, een oranje J draag ik alleen als ik een gekke
bui heb of even langs ga bij Woodstock69 :wink:

Bij de weg heb je dienst?
Lijkt mij een rustig avondje.
Goeie wacht :+1:

2 likes

Heb deze nog niet gehad en wie weet…maar deze vind ik leuk vanwege de sunburst en lume op de bezel en niet te vergeten de hoge kwaliteit, de band draagt voor zo’n zwaar horloge echt fijn…als ik iets beter zou willen zien dan mag hij van mij wel iets dunner…De verschillende blauwe kleuren vind ik ook geweldig :slightly_smiling_face:

1 like

Jep, nachtdienstje. Net iemand gehad met rijden onder invloed. Rijbewijs ingevorderd. Back to watches. :yum:

Hoe is de lume van de Phoibos?

3 likes

Pretty nice lume :+1::upside_down_face:

4 likes

De seiko hebben we beiden ook. Het gemis en niet opgelegde indicaties is het grootste punt.
Voor mij en mijn zoon zijn opgelegde indicaties een absolute must bij een horloge.
De seiko is mijn werkbeater en voor hem zijn school horloge, het is wel een fijn ding dat absoluut.

Over de phoibos, banden moeten nog op maat. Voor hem zal het een veel drager worden. Voor mij was het vooral voor de heb en om deze eens te ervaren na al de positieve woorden her en der. Maar versloffen in de kluis gaat niet gebeuren want ik vind hem echt super.

Qua budget knaller wint de phoibos in elk opzicht van de 007. Er staat alleen Geen bekend/klassiek merk op.

1 like

Proficiat!
Jong geleerd is oud gedaan.
Met de pap lepel ingegoten.
De appel valt niet ver van de boom.
:wink:

1 like

Prachtige horloge! Ik kende het nog niet, maar voor dat geld een echt koopje lijkt me :+1:.

Ik zou 'm zo ruilen voor de Turtle :face_with_hand_over_mouth:.

Knaller :facepunch: :ok_hand:

Stond ook hoog op mijn lijst maar toch voor zekerheid gekozen nl de Seiko TURTLE. Maar de phoibos reefmaster staat bij mij als volgende op de lijst.
Mooie aanwinst

Op maat om de 14jarige pols.
Net via whatsapp ontvangen.

3 likes

In daglicht

5 likes

3 likes