NA: Poolse Pilot, uitgebreide review, pica en meer!

Een angel of een doorn (van doornsluiting)

1 like

Leuke NA, best sympathiek merk. :+1: Ik zou alleen geen magneetsluiting op mijn horlogeboxen willen :raised_hands:

1 like

Gerlach maakt leuke horloges. Wat betreft garantie ben ik minder blij. Tot drie keer eenzelfde horloge teruggestuurd, terug weer mankement etc. Uiteindelijk wordt wel voorgesteld geld terug te storten maar dan ben je wel drie keer verzendkosten naar Polen achteruit. (ik kies dan voor aangetekend en Polen is niet goedkoop…60 euro totaal)

1 like

Oeps snel afkloppen (op 't houten kistje :grin:)! Dat is een risico dat altijd bestaat maar we gaan het meemaken.

Thx

Denk genoemd in de hfle 2016, maar mag van mij zeker meedoen aan hfle 2017 :sunglasses:

1 like

Mooie band!

1 like

Prachtige review! Hartelijk dank.

1 like

is het toevallig niet zo’n vergelijkbaar systeem met Vostok kronen ?
want dan zou het qua stevigheid best kunnen meevallen.

1 like

Zou kunnen. Het is ook niet zo dat het pruts aanvoelt, meer delicaat.

Ik vind de LE voor de Porsche club van Gerlacht ook geslaagd.

5 likes

worn & wound is zeer positief over dit horloge. Met name over de in Polen gemaakte extra module voor het hacking gedeelte en de grotere power reserve. Bedankt voor de interessante review en veel plezier met dit originele uurwerk :+1:

2 likes

Heerlijk leesvoer, veel enthousiasme, eerlijke review en de foto’s maken duidelijk wat voor vlees we in de kuip hebben. Inderdaad een ideetje voor HFLE 2017.
Bedankt!

1 like