NA: Rolex Datejust 16200 Black dial

Schitterende aanwinst hoor! :slight_smile: :+1: Geniet ervan en veel draagplezier gewenst.

1 like

Benijdenswaardig!

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand: :+1:

1 like

Mooie aanwinst! Gefeliciteerd!

1 like

Wat een prachtige aankoop! Van harte!

1 like

Mooi hoor! Enjoy!

1 like

Veel horlogeplezier !

Ik voel met je mee

1 like

Mooi en ingetogen horloge

1 like

Mooi hoor! 36mm … ik vind 36mm voor mij (nog) te klein. (Zit steeds meer in een transitie fase naar kleinere dial :blush:, wat volgens mijn met mijn 17cm pols goed te doen moet zijn)

1 like

Congrats, veel draagplezier :+1:

1 like

Proficiat!
image

1 like

Dat is me toch een beauty!!

1 like

Heel gaaf. Gefeliciteerd! Waar ben je hem plots tegen het lijf gelopen? Hier op het forum?

1 like

Wow, 9 dagen geleden jezelf introduceren en dan meteen een nieuwe aanwinst als deze. netjes.:+1:

Erg mooi, gefeliciteerd. Met zo’n kickstart op het forum ben ik benieuwd naar wat komen gaat. :joy::joy::+1:

1 like

Heerlijk! Ik ben sinds een weekje eigenaar van zijn zilveren broertje, ook als aanvulling op de sub. Ongelofelijk comfortabel en licht, en het meest verfijnde horloge dat ik ooit heb gehad. 36mm was wel even een dagje wennen…

2 likes

Gefeliciteerd, veel draagplezier!

1 like

Top verhaal zeg! En ik denk identiek aan de mijne :sunglasses: Hoe bevalt de jouwe na een jaar draagplezier?

Ik moest er ook even aan wennen :sweat_smile: . Dit was de eerste keer dat ik een DJ 36 mm probeerde en vergeleken met mijn Submariner was het verschil toch wel aanzienlijk (hoewel ik redelijk dunne polsen heb). Uiteindelijk toch de gok gewaagd en ik moet zeggen, na twee dagen te dragen valt het heel goed mee! Super comfortabel!

1 like

Mooi horloge dat werkelijk overal bij te dragen is. Van harte!

1 like

Een topper. Zelfs op mijn 20,5 pols.

Zo goed zelfs dat Ik zoek een tweede DJ : blauw op staal/goud.

1 like