NA: Rolex DJ 16014!

Zonder gekheid.
Deze 16014 behoort toch wel tot de scherpere soorten.

.

.

Check de finish op de lugs, de scherpe randen en de scherpe fluted bezel. Vergelijk het meteen even met de DD van Han hierboven en je weet dat je een topper hebt.

7 likes

:joy: Stinkerd. Ik ben hier zeer content mee.

Schwwuuuuuunnnnnnngggg :dancer:t2:

@olly, listen to the man :point_up:t2:

3 likes

Als ik de tijd had om ff naar het noorden te rijden zou ik het doen Han, maar ik heb net een huis gekocht, moet de financiering regelen, met architecten en aannemers om tafel, ik ga ook nog eens m’n vriendin ten huwelijk vragen/trouwen, ring uitzoeken, en ik vier m’n eigen verjaardag dit weekend. Dus nee, zit er niet in :wink:

2 likes

Niet doen!
Rolex gaan halen.

10 likes

@lasteraar I know :sweat_smile:

@Watchatic Halverwege zondag? :wink:

Niemand gaat voor zn lol naar Rotterdam. Damn, wat lekker hè, zo’n gouden klatser. Zou best eens een weekendje willen ruilen. Maar dan loop ik t risico mijn DD terug te zien hier op een hysterische nato😩

1 like

Voor de rest is ie prima Han. Vind alleen de bezel niet zo scherp. Daar zou ik serieus een nieuwe op willen die gewoon crispy is. Dat afgeronde ( door het polijsten ) mweh. En de kast is mooi. Maar als ik pielepeuterig zou zijn , en dat ben ik. Dan mag die ook net ff wat scherper. Dan maar gepolijst, maar die rand kan harder.


Zo
Ipv
Zo

2 likes

Oh ik snap je helemaal, maar weetje, ik werk niet een brillenwinkel met handen die ruiken naar Dove crème.

It’s going to get fucked up one day en dat is de dag dat ik RSC Brussel opbel voor een afspraak.

Ik ben er hartstikke blij mee :star_struck:

6 likes

Creme daar worden de glazen alleen maar vet van, dat zal je hier niet zien.
En dat knutselplaatje maakt geen indruk. Hoe denk je dat brillen hier gemaakt worden?


zonder handschoentjes :sunglasses:

Dat is alles wat belangrijk is.

4 likes

Ik snap de wedstrijd “kijk mij ruig doen met mijn Rolex” niet.
Mocht het te ruig worden, doe je 'm toch gewoon af?

4 likes

Altijd :heart:

1 like

@lasteraar en @HanDavinci

Verder idd een net exemplaar, en moet 'm maar gewoon gaan bekijken ivm die plaat. Het glas heeft wel een dikke kras, wie ga ik dat laten fixen? En wat kost dat?

Je gaat dit weekend met een architect en aannemer om de tafel. Zou hem er even na laten kijken en een kostenplaatje laten maken.

:man_farmer:

2 likes

:point_up:

1 like

:rofl:

Ja zag ik, mja door wie dan laten vervangen, moet wel netjes gebeuren natuurlijk.

Wellicht door Rick zelf ja.

Door Rick zelf.

Niet echt netjes om het hier openlijk te bespreken denk ik. Politiek correct zeg ik dat het twee mooie exemplaren zijn en in dit geval een geboortejaarhorloge niet mijn voorkeur zal genieten.

Now you do the math.

2 likes

Eens. Verwijdert.

Als twijfel en vurig verlangen zich paren, wordt de mystiek geboren.
Friedrich Nietzsche

Knoop doorhakken en ophalen die zooi.

2 likes

Haha zalig. Ik ga is even met Rick om de tafel ja.