NA: Seiko ‘OP’ SNXS73 - [UPDATE post 102]: platter met SKX caseback

Nee een paar posts terug zie je een topic over een Vostok BB58 mod, daar heb ik het wel goed uitgelegd en gedocumenteerd, proces is hier gewoon herhaald :+1:t2:

Haha nice. Ja met dezelfde blokjes! Bij de Vostok had ik geen moeilijke hoekjes, hier wel. Twee dingen:

  • ze zijn flexibel. Enerzijds kun je ze dus best een hoekje in ‘duwen’. Anderzijds ronden de hoeken snel af door hoe zacht het is.
  • ik heb ook heel fijn schuurpapier. Niet precies hetzelfde, maar waar het opviel heb ik dat gebruikt om het brush effect te krijgen op de moeilijke plekjes :ok_hand:t2:
5 likes

Gevonden. :blush:

1 like

Ziet er weer goed uit, misschien een idee om de endlinks ook te borstelen?
Hoelang ben jij hier nu mee bezig geweest?

1 like

Wat een kunstwerkje weer. Jouw projecten zijn voor mij toch echt wat dit forum zo leuk maakt!

1 like

Die zijn standaard al geborsteld, dus wat bedoel je? Een andere richting op, dat verschil zie je altijd, misschien doel je daarop?

Hmm heb niet op de tijd gelet, maar aan de posts te zien, iets van een uur? Na afplakken gebruik ik 4 blokjes x 4 lugs, daarna nog wat afwerken of zie je hier en daar iets wat nog niet netjes genoeg is. Anderhalf uur misschien.

Dat vind ik mooi om te horen! Dankjewel :pray:t2:

3 likes

Ziet er inderdaad veel beter uit. Ben benieuwd naar een daglichtfoto.

1 like

Nee ik zie zeker niet iets wat niet goed is, was gewoon benieuwd.
Het valt dan wel mee qua tijd, dacht dat je langer ermee bezig zou zijn.

Op de foto’s lijken de endlinks gepolijst, zal dan wel gezichtsbedrog zijn.

Het geheel is erg mooi geworden, dikke prima :+1:t2:

1 like

Ja ik snap wel wat je bedoelt inderdaad, komt misschien ook door het kunstlicht!

Thnx!! :grin:

1 like

Morgen dan maar bij daglicht foto’s maken :wink:
Altijd goed

1 like

Mocht ik deze kopen, voor hoeveel € zou je m brushen als ik m opstuur?:wink:
Erg fraai geworden

1 like

Haha ow jee… nouja op zich gratis, maar tot nu toe mod ik steeds niet voor anderen omdat ik niks van een ander wil verprutsen of dat het net niet perfect is ofzo… snap je?

4 likes

Snap ik heel goed. Mocht ik de aankoop doen zal ik wel stiekem een berichtje sturen. Blijft heel erg gaaf

1 like

Dat is goed :grin:

Bij daglicht: zeker tevreden!

29 likes

Netjes. Mooi resultaat!

1 like

Goed gelukt man!

Ga je nu als HF brushkoning de ultieme uitdaging aan?

Brush je Balls of Steel!!! :joy:

1 like

Heel netjes gedaan! Hij oogt nu inderdaad een een stapje hoger. Knap werk :clap:t2:

1 like

Heel mooi gedaan! Waarmee heb je de kast gebrushed?

1 like

Heel mooi geworden, en inderdaad een verbetering ten opzichte van het origineel!

1 like

Ha, zie eerdere reacties en de link naar een van mijn vostok mods, daar staat alles in uitgelegd.

Nice. Challenge accepted :sunglasses:

Waar zal ik de voor- en na-foto’s plaatsen?

2 likes