NA: Seiko ‘OP’ SNXS73 - [UPDATE post 102]: platter met SKX caseback

Dit is veel beter. Slank en sexy :dancer:

1 like

Ziet er mooi uit Remco​:ok_hand:t3:En voor dat geld :wink:
Ik hou mij aanbevolen als jij ergens 'n adresje vindt voor de Jubilee met doorlopende endlinks.

1 like

Nice, echt een verbetering! De mijne is nog onderweg :grin:

1 like

Mooi resultaat! Ziet er uit als een horloge die een nulletje meer waard zou zijn!

1 like

Hmm, allebei hun eigen charme, denk ik.

5 likes

Check, dank voor de tip!

3 likes

Nice!! :ok_hand:t2:

1 like

Binnen​:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::heart_eyes::heart_eyes:

3 likes

Staat inmiddels op een jubilee, wel de clasp van de originele band overgezet zodat er nog Seiko staat. Erg geslaagd als je het mij vraagt.
Bedankt voor de tip @Dao

2 likes

Nice!

Hoe heb je de clasp overgezet btw?

Alleen het ‘klepje’ waar Seiko op stond overgezet. Past precies en gaat zelfs nog beter open en dicht

1 like

Ah ja dat had ik ook gedaan inderdaad (de hele clasp was niet zo 1-2-3 te doen) maar bij mij sloot dat niet goed aan, die oyster heeft een ‘hoger’ klepje nodig.

Maar nice! Hoe vind je de endlinks met jubilee? Omdat ze eigenlijk niet op elkaar horen zegmaar.

1 like

Ja ik moest inderdaad nog de originele endlinks gebruiken en t sluit niet helemaal mooi aan, maar het is niet heel erg storend. Wat me wel nog stoort is dat de lugs niet brushed zijn, maar hier ga ik misschien zelfs iets aan doen!

1 like


Op 'n grijze leren nato doet die 't ook prima👌🏼

1 like

Bij mij is de band ook eindelijk binnen. Ik vind het echt een upgrade voor het horloge, ziet er echt een stuk beter uit!

5 likes

Waar komen die banden weg? Mooi hoor. Al dat gedoe over aftermarket staal en Seiko bracelets even negerend: Mooiste combo in het topic. :slight_smile:

3 likes

Oyster is van Alie.

Nee joh, stalen banden zijn ongeveer even interessant als een betonnen muur, ik had het over de leren banden van @Royce.

2 likes

Tnxs, ze zijn allebei van WatchGecko: een Tetbury dress dark brown, en een zwarte Vegetable Tanned Cottingham - ooit in een uitverkoop gekocht aldaar. Vind ze ook prima matchen!

3 likes

:rofl:

Ben het grondig oneens, maar ja ieder zijn smaak.

Origineel staal heeft mijn voorkeur.

1 like