NA: Seiko SARB017 Alpinist

Mooie aanwinst! Ik beleef er nog steeds veel plezier van en inderdaad: Wat is die originele band buitengewoon slecht :sweat_smile:

1 like

Pff, wat een mooi ding zeg… Met al die recentelijke topics over de Alpinist wordt het steeds moeilijker om er niet een te kopen :heart_eyes::joy:

3 likes

Proficiat. Mooist op de motz bracelet imo

4 likes

Allereerst mijn excuses, het is nimmer mijn bedoeling geweest om een aanslag te doen op uw vakantiegeld :rofl:

Maar alle gekheid op een stokje, gefeliciteerd!
Ben zeer benieuwd welke ali band je incomming hebt, heb je een linkje daarnaartoe?
Heb namelijk hetzelfde dilemma, strapcode lijkt me prima maar pfffff die prijzen. Dus stiekem op zoek naar een wat vriendelijker geprijsd alternatief.

Supertof horloge, veel plezier ermee!

Dit is het bandje dat ik besteld heb: https://s.click.aliexpress.com/e/c6CGcMPW

Met dank aan @royke74 in dit topic.

2 likes

Gefeliciteerd met je aankoop :+1:, ooit moet die er bij mij ook nog komen :star_struck:

Blijft een mooi ding. :+1:

Gefeliciteerd!

Mijn mening over de Alpinist verschuift weer merk ik:
Rond 2014: eigenlijk een must have
Rond 2015: groen vloekt met alle kleding. In ieder geval met een ovehemd, want die zijn bij mij nooit groen.
Heden: als je supercasual bent maakt een beetje bont niet uit eigenlijk

Is dat niet de originele?

1 like

Heel mooi! Zeker met een bruine band!!

Prachtige combinatie. I zou nog maar eens goed nadenken over die Strapcode 2 tone. De originele stalen van Seiko is niets mis mee en minder bling.

erg gaaf! Deze werd mij ook aangeraden op het forum, ga het volgende maand bestellen. Hopelijk is die er dan nog op ebay :rofl: Echt een mooi horloge!

Soms moet je juist voor bling gaan!

Ik twijfel ook wel hoor, maar nu ik het horloge in levende lijve zie, zie het toch wel gebeuren. Zon, strand, terrasje, Alpinist op een two-tone, mooi plaatje!

1 like

dan, go for it :slight_smile:

Gefeliciteerd, echte klassieker!

Nice :ok_hand:t3:
Gefeliciteerd!

Prachtig horloge.

Ik vond m altijd al mooi maar sinds ik hem zelf ook heb is het 1 van mij favoriete horloges geworden .
Wauw

Ja, de originele, als je hem zo kan noemen. Wel raar dat het horloge zo niet verkocht wordt eigenlijk.

Niet meer sinds ca 2016. Hij is mooier dan de strapcode, die endlinks heeft verlengde middenschakels. De strapcode is wel een ‘betere’ band verder.

1 like

Mooi horloge. Het was dan misschien een iets minder uitbundige vakantie. Maar dit is van blijvende waarde. Proficiat.