NA Seiko SKX009 K2

Rob verkoopt kant en klare mods.
https://www.monsterwatches.nl/product-categorie/modificaties/

2 likes

Momenteel staat de versie met jubilee op 195.
Dat was een tijdje terug wel anders.

2 likes

Even aanbieding afwachten :relieved:

1 like

Ik heb idd 195 euro betaald.

Prima hoor. Was eerst wat huiverig voor deze site, maar hier veel gelezen over mensen die er besteld hadden. Moet uit Hong Kong komen dus duurt even maar de prijs is wel echt goed natuurlijk.

Mss beter dit topic in de gaten houden :+1:
Paar dgn geleden was de actie voorbij.
Een SKX013 onderweg voor mijn zoon.
Tip : niet via DHL maar reguliere post.

1 like

Nu zit hij bij bol op 350.
https://www.bol.com/nl/p/seiko-skx007k2-horloge-staal-zilverkleurig-o-41-mm/9200000027554836/?Referrer=ADVNLGOO002038A-G-58537115195-S-484844226631-9200000027554836&gclid=EAIaIQobChMIiM_b1pbG3wIVwed3Ch1x3AS-EAQYASABEgJtv_D_BwE&gclsrc=aw.ds

Ik vind m bij rob ook prijzig. Heb er eerder al wat gehad alleen die zijn gestolen helaas. Ben nu even op zoek naar een goedkope vervanger die ik weer van een mooie mod kan voorzien haha

1 like

Wat is dit dan voor een site?

1 like


Op rubber een 009 bij Eglobal :grin: en dan bij Rob een solid oyster bestellen , dan heb je dit voor onder de ā‚¬250,- Een heerlijk horloge met een prima kwaliteit band !

3 likes

Prima site maar je moet wel wat geduld hebben als je geen invoerkosten wil betalen. Dan geen DHL kiezen bij vervoerwijze.
Eglobal stuurt via GB en is sneller en sowieso geen invoerkosten.
Maar Eglobal vraagt nu E194 voor de SKX to E152 bij CW afgelopen week.

1 like

Nou, de 0,8mm tip van mā€™n Bergeon 6767 is al kromā€¦ :disappointed:
1 schakel keurig verwijderd maar aan de andere kant begaf de tip het helaas.
Toch maar eens kijken voor zoā€™n specifiek dingā€¦

Nou, 4 (!) schakels er tussenuit en dan op oudejaarsdag de NA om:

Ben er blij mee!

Maar wat een rammelband zeg, gauw kijken welke solid band ik ervoor ga bestellenā€¦

4 likes

Leuk horloge, van harte en veel (draag)plezier ervan gewenst! :smile: :+1:

1 like

Solid Oyster bij Rob bestellen, ik heb 'm nu een maand erop zitten echt heerlijke band.

1 like

Ik twijfel erg tussen de Oyster en de Jubileeā€¦

Ik heb er geen haast mee overigens!

Thx voor de tip! :grinning:

1 like

Tja is een kwestie van smaak, heb de jubilee nooit erop gehad. Kocht die van mij op rubber maar die band was erg stug.
Deze draagt heel lekker :+1:

1 like

Ik heb zowel de 007 als 009 in bezit alsook twee solid strapcodes. Mijn favoriete combi 007 op Oyster en 009 op de Jubilee, andersom werkt op een of andere manier niet voor mij. Beide topbanden overigens.

1 like

Nog steeds te krijgen bij EGlobal. Had ik niet verwacht gezien discontinued. Prijs ook maar 7 euro hoger. :joy:

1 like

hoi, wat is nou de laagst/laatst geboden prijs voor een nieuwe skx 009 op t web?

1 like

Ik vermoed toch die 202 euro bij eGlobal.