NA Seiko SKX009 K2


Op rubber een 009 bij Eglobal :grin: en dan bij Rob een solid oyster bestellen , dan heb je dit voor onder de ā‚¬250,- Een heerlijk horloge met een prima kwaliteit band !

3 likes

Prima site maar je moet wel wat geduld hebben als je geen invoerkosten wil betalen. Dan geen DHL kiezen bij vervoerwijze.
Eglobal stuurt via GB en is sneller en sowieso geen invoerkosten.
Maar Eglobal vraagt nu E194 voor de SKX to E152 bij CW afgelopen week.

1 like

Nou, de 0,8mm tip van mā€™n Bergeon 6767 is al kromā€¦ :disappointed:
1 schakel keurig verwijderd maar aan de andere kant begaf de tip het helaas.
Toch maar eens kijken voor zoā€™n specifiek dingā€¦

Nou, 4 (!) schakels er tussenuit en dan op oudejaarsdag de NA om:

Ben er blij mee!

Maar wat een rammelband zeg, gauw kijken welke solid band ik ervoor ga bestellenā€¦

4 likes

Leuk horloge, van harte en veel (draag)plezier ervan gewenst! :smile: :+1:

1 like

Solid Oyster bij Rob bestellen, ik heb 'm nu een maand erop zitten echt heerlijke band.

1 like

Ik twijfel erg tussen de Oyster en de Jubileeā€¦

Ik heb er geen haast mee overigens!

Thx voor de tip! :grinning:

1 like

Tja is een kwestie van smaak, heb de jubilee nooit erop gehad. Kocht die van mij op rubber maar die band was erg stug.
Deze draagt heel lekker :+1:

1 like

Ik heb zowel de 007 als 009 in bezit alsook twee solid strapcodes. Mijn favoriete combi 007 op Oyster en 009 op de Jubilee, andersom werkt op een of andere manier niet voor mij. Beide topbanden overigens.

1 like

Nog steeds te krijgen bij EGlobal. Had ik niet verwacht gezien discontinued. Prijs ook maar 7 euro hoger. :joy:

1 like

hoi, wat is nou de laagst/laatst geboden prijs voor een nieuwe skx 009 op t web?

1 like

Ik vermoed toch die 202 euro bij eGlobal.

Kan jij linkje doen naar dit artikel? Doe ik daarna een link waarom je niet bij eGlobal zou moeten kopen

1 like

Nou, ik plug het ook niet. Iedereen moet het zelf weten. Ik heb al 2x naar tevredenheid bij ze gekocht.

Maar kom maar op met dat artikel! :smile:

in het kort waarom niet?

1 like

202,- euro, als jij dat verzorgt netto op de mat bij mij en geef ik je 20 euro commisie

1 like

Ik 10 keer tot de laatste keer. Als je Trustpilot ook leest weet je dat het gedaan is met de leveringen.
Dit was ook antwoord aan @Joost2 :+1:

Maar doe je dan nu de link naar de SKX? Ik kan deze namelijk niet vinden :thinking:

2 likes

juist, dank u

1 like

https://www.eglobalcentral.nl/seiko-blauw-dial-diver-s-200m-horloge-skx009k2.html

Maar blijkbaar moet je nu niet meer kopen daar :joy:

Klopt.

Er staat: Uit voorraadā€¦ en die knuppels kunnen naast niet leveren ook niet goed vertalen.

Uit voorraad betekent bij hun ā€œniet in voorraadā€. Bij ons betekent dat dat ze uit voorraad kunnen leveren.
Vandaar dat ik het niet kon vinden :wink:

Maar voor de rest, niet bestellen daar!

1 like