NA: Seiko Turtle met een Pepsi bezel! 🐢

Nee, ga ik morgen doen. Overdag is de belichting beter. Twijfel nu om nog een turtle te kopen en die dan te gaan dragen. Dan blijft de Padi in nieuwstaat, ach er zijn vast meer mensen op dit forum met dit gebrek, hèhè. De Padi is wel mijn favoriet nu.

1 like

Yep, kleurt goed bij mijn neus…

1 like

Ik begin dit model steeds mooier te vinden.Van Harte met dit mooie horloge

1 like

Dat kan ik mij goed voorstellen. Aan de ene kant zonde, maar aan de andere kant wel logisch. Zodra ik de kans krijg om er een te kopen dan pak ik m’n kans. Hoe ben jij eraan gekomen? Er schijnen wachtlijsten te zijn.

1 like

Je hebt een PB. De Padi is echt wonderschoon, echt een aanrader.

1 like

Yep


3 likes

Yep, ik ben ook zo’n zeikerd.:confused:
Kan er echt doodziek van zijn als een horloge een deukje of kras oploopt. Ik weet dat 't sommige mensen geen fĂśck kan schelen. Maar ik hou gewoon van perfecte glooiende lijnen, zonder deuken. Ook als het om horloges gaat, trouwens.:wink:

1 like

Ik wil niet dat al mijn horloges krassen hebben, vandaar dat ik hem tot dusver niet gedragen heb. Ik weet niet hoe lang ik de verleiding kan weerstaan, haha.

1 like

Echt, ik snap dit niet. Hoe doe je dat met je schoenen, pannen, auto, vrouw, onderbroek etc. etc.

2 likes

Domme vraag, hetzelfde natuurlijk. :joy:

1 like

Ik snap het ook niet zo goed. Als je een horloge hebt gekocht en je vindt het erg mooi/nieuw…dan moet je op zoek naar een ander (van dezelfde of een andere) om te dragen? Maar goed iedereen heeft recht op zijn/haar eigen afwijking :slight_smile:

1 like

Ik heb er ook 1.

Prrachtige Turtle. Al moet ik zeggen dat de PADI ook mooi is, echter deze Zimbe slaat alles.

Denk bovendien dat ze de komende jaren veelgevraagd zullen zijn en waardevast of wellicht in waarde zullen stijgen.
Is ook weleens leuk om te hebben, een horloge dat waardevast is.

2 likes

Krijg weer eens het Halfords-stoelhoezengevoel, of die sukkel die me vandeweek passeerde in zijn Audi S-zoveel met de neus/grill volledig ingepakt. Het moest verboden worden…

1 like

dat was natuurlijk de nieuwe Audi, waarvan het uiteraard revolutionaire nieuwe design nog geheim moet blijven…

1 like

Nee, dit was gewoon een Halfords-stoelhoezenboer.

3 likes

Ik snap het zelf ook niet.

1 like

Ik wel. Ik hou niet van vervallen, afgeleefde ouwe zooi. Ben nooit zo’n alto-/ krakertype geweest en zie de charme niet van rondrijden in een barrel van 15 jaar oud (een oldtimer in topconditie is natuurlijk een ander verhaal). Verder zorg ik dat m’n huis altijd strak in de verf zit en heb ik m’n vrouw ingeruild voor een (aanzienlijk) jonger exemplaar. Wel zo prettig allemaal! :wink:

1 like

Hahahahaha geweldig