NA: Show je laatste aanwinst van 2016! #Tuna #Vintage

To flipper or not to flipper :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

:facepunch:t3::facepunch:t3::sweat_drops::sweat_drops:

Heerlijke horloges @Sprinter :ok_hand:t3:

3 likes

Thank you brother @25tien :blush:

1 like

Thanks @Utrecht2 :punch:

1 like

Mijn laatste van 2016,

iedereen een horlogerijk 2017

groetjes Lenno

4 likes

De laatste dit jaar!

3 likes

Mijn bij nader inzien een na laatste… De laatste komt vandaag nog aan.

5 likes

Nice!

Die heb ik ook @Adriaan … is toch de SSE003J? Ziet er elke keer anders uit op foto’s hahaha. Ik ben benieuwd naar je laatste aanwinst :blush:

Misschien dat ik het over het hoofd zie, maar welk model is de laatste? (Goud)
Ben geen Seiko kenner…

1 like

Mijn laatste aanwinst van 2016 heb ik niet eens in handen. Die ligt 6615 km verderop in een andere tijdzone op mij te wachten. Dat krijg je ervan, als je iets laat bezorgen in de VS bij je zoon en je denkt dat er genoeg tijd is om 'm van China in de VS te krijgen, tijdens mijn bezoek aan hem.

Wat gebeurde is dat verkoper mij dagen later na de bestelling begon lastig te vallen met het feit, dat de stalen armband gepolijste deeltjes heeft en de kast van het horloge geborsteld is. Gezien het feit, dat ik dat makkelijk zelf met een pannensponsje van 10 cent kan verhelpen en dat het dan prima bij de geborstelde kast zou passen, wilde er bij verkoper maar niet in. Hij vroeg mij steeds mijn bestelling te wijzigen, maar wat ik bestelde, wilde ik hebben, niet anders (dezelfde band in geheel geborsteld was uitverkocht en hij had een alternatieve band, die ik niet mooi vind, òf een gepolijste kast) Ik moest het nog eenmaal voor hem uitspellen, voordat hij het eindelijk accepteerde. Inmiddels waren we 5 dagen verder.
We vertrokken op 3 december en uiteraard werd het horloge op 5 december bij mijn zoon bezorgd… :rage:
Opsturen kost zomaar $ 30, en dan 21% BTW en ā€œbehandelingskostenā€ aan de deur, wordt het horloge zo maar 70% duurder, dus ik zie hem de volgende keer als we hem bezoeken, hopelijk in 2017… :dizzy_face:

3 likes

Hoi @Freek1234 … dat is een Mod gemaakt door Monsterwatches (Rob), gezien ik een echte monsterliefhebber ben. Dit was destijds de bekroning voor het completeren van mijn monstercollectie hahaha

Mijn laatste aanwinst van 2016 is de Omega Seamaster Professional 300m ceramic. Heerlijk horloge met zeer fraaie details. Heb het idee dat deze wel even gaat blijven… :wink:

Alvast een goede jaarwisseling allemaal!

9 likes

Was de afgelopen tijd thuis bij mn ouders. Kom ik weer hier in Utrecht liggen er 3 pakketjes op me te wachten :grin: Dus welke is dan de laatste :thinking:

3 likes

Mooie Tuna!
Woensdag zelf deze jongen ontvangen.
Speelt soms heerlijk met het licht :relaxed:

Gr.Wander

3 likes

Deze dus…

Zo vintage is je vrouw anders niet. :wink:

3 likes

Sinds vandaag deze mooie Alpina Startimer.

3 likes

3 likes

Vandaag binnen…

3 likes