NA: Sinn 556A

Proficiat!

Ik begrijp dat je er blij mee bent
maar om er nu slingers aan te doen?
:mask:

2 likes

Zoals ze wel eens zeggen; het leven is 1 groot feest , je moet wel zelf de slingers ophangenā€¦ :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Voorlopig draagt hij super op de stalen band,dus het zoeken naar leer oid. is op een laag pitje komen te staan :blush:

De laatste tijd ben ik ook verlekkerd op dit model van Sinn.
Leuk om horen dat dit horloge en de band zo goed bevallen.
Heb je deze bij Sinn online besteld?
Het enige wat me voorlopig tegenhoud om daar te bestellen zijn de hoge (50ā‚¬) verzendkosten buiten Duitslandā€¦

Ik had een beetje hetzelfde probleem vandaar dat ik hem online heb besteld,maar niet bij Sinn zelf.
De 556 (I en A) komen zeer zelden te koop in Nederland,heb er namelijk een tijd op zitten wachten en zoekenā€¦ Maar helaas.
Nieuw worden ze niet verkocht in Nederland, dus dat word Duitsland of UK (wisselkoers is misschien leuk).
Of een ritje naar Frankfurt oid als je geen verzendkosten wil betalen (maar wel benzine) :wink:

1 like

Ook kunt je ze in Aachen bij juwelier Optik Lauscher een sinn bestellen moet je ook geen lange rit doen als je van plan bent met een auto te gaan

1 like

Uhrenfreund in PrĆ¼mā€¦ Is Nederlander. Die zou ik even een mailtje doenā€¦

Prima adres !, vorig jaar een 104St besteld

Dit hoor ik meer mensen zeggen (ik was er ook een van). Ik vind het nu eigenlijk perfect voor mijn polsen van 17cm.

Edit : Oh ouder topic dit, heb ik al eerder geroepen lees ik net :grin:

1 like