NA: Speedmaster FOIS van... Blauwbeer? 😮

Fijn verhaal, over een mooie aanwinst.
Veel draagplezier.

1 like

Weet ik niet, ik heb die nooit omgehad. Ik heb de 42mm Speedmaster van Wilfox op mijn pols gelegd en die vond ik te groot voor mijn dunne pols. Deze kan ik wel hebben. Maar ik zou ze allebei moeten hebben om echt te kunnen vergelijken.

2 likes

Ik heb het niet gelezen, maar coole Speedmaster! :slight_smile:

2 likes

Gefeliciteerd! En wat een mooi persoonlijk verhaal om te lezen.

1 like

Cheers :beers: en gefeliciteerd met deze mooie aankoop! Naar mijn mening zeker mooier qua maat en uitstraling dan de Pro!

2 likes

Ik zie dat ik een verkeerde link heb gemaakt, maar kan mijn bericht niet meer wijzigen. Daarom voor constellationliefhebbers de juiste link: De omega van mijn vader.

3 likes

Een magnifieke verworvenheid, Beer. Draag haar in goede gezondheid. :+1::+1::+1:

3 likes

Mooi verhaal… en een zo nog mooier horloge!!!

1 like

From FOSH to FOIS the beginning, je bent al een grens overgegaan dus gaan flipperen en weer 3x terugkopen maakt het wel een mooie sequel :wink:

Van harte en veel draagplezier :+1:

3 likes

Fantastische keuze Blauwbeer u en ik lijken wel parrallel te lopen qua horloge keuze. Ook ik begon hier op het forum in 2018 mijn merk was vooral Seiko in het begin, duikers SKX Turtle, samurai Monster daarna de Sarb033 mijn vaders oude seiko 6139-6012 laten opknappen en daardoor ook de smaak te pakken van vintage Seiko. Een lord marvel een lord matic en een King seiko.
Maaaaaar bij mij was er altijd die eene, de mooiste de onbereikbare de Speedy, the Speedmaster man on the moon!
Nog voordat ik wist welk merk het was wilde ik die zwarte horloge met de 3 subdails, wel NAAST elkaar! Niet BOVEN elkaar.
Ik sta versteld van hoe moeilijk je eerste horloge aankoop van 500 euro is en nu denk ik och 3800 moet kunnen.
In iedergeval ook ik ga ervoor, moet nog wat sparen maar ben goed opweg.
Heel veel plezier met je FOis en wellicht zie je over een tijdje een foto van een Speedmaster met Spooler erboven
:grin::+1:t2:

3 likes

Mooi verhaal en horloge. Die wijzers doen het hem wel.
En Alfa rijders en Skoda rijders worden zelden vrienden is mijn ervaring, totdat ze kinderen krijgen en een goedkope bijtellert kunnen leasen. (Toen dat voor de Skoda’s nog gold.)

2 likes

Gefeliciteerd met (wat mij betreft) de mooiste Speedy! En een mooi vertaal erbij dat leuk was om te lezen!

2 likes

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, veel draagplezier.

1 like

Ontzettend bedankt voor dit onderhoudende verhaal. Ik sta al 15 min in de rij voor ijsjes op een Drents vakantiepark. Dus een beetje verstrooiing was wel gewenst :crazy_face::face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Erg mooie speedmaster! Mooie keus hoor. Geniet er van, dat er dan weer iemand tussen zit die gelijk loopt te pochten met z’n Rolex en dat dit je volgende moet worden lekker laten gaan want dat slaat als een lul op een drumstel. Lekker je eigen keuzes maken :wink:

2 likes

Prachtig horloge! En leuk om een inkijkje te krijgen in het gesoebat. Heel herkenbaar. Het ís ook geen rationele aankoop natuurlijk. Maar wat boeit het ook. Geniet ervan!

1 like

Mooi horloge hoor, veel draagplezier :+1:

1 like

Heel herkenbaar dit alles, op één ding na: ik ben niet zo van de duikers en heb andere Seiko’s. :slightly_smiling_face:
Ik kijk ernaar uit dat jij straks een Speedmaster post.

Een verademing om zo te horen relativeren op het forum. :slightly_smiling_face::+1:

Zijn ze gratis? :joy:
Voordeel als je pubers hebt, net als ik: “jullie willen een ijsje? Ga dan maar lekker in de rij staan, hier is 5 euro”.

1 like

Wat gaaf dat je het jezelf hebt gegund :ok_hand:

Gefeliciteerd en geniet ervan :+1::v:

Proost​:beer::beer:

2 likes

Dank SAT, ook voor de tip en het advies. :slightly_smiling_face::+1:

2 likes