NA: Swiss with italian roots

Congrats.

Gefeliciteerd! Gaaf horloge van mooi merk. Geniet ervan.

Mooi zeg, gefeliciteerd. Maat kan je ook wel hebben zo te zien staat je goed.

Gefeliciteerd!!

Mooi horloge. Maar helaas niet voor mij weggelegd. Gelukkig maar, want mijn wishlist is al lang genoeg :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mooie klok, weer eens wat anders dan al dat Seiko geweld hier op het forum!

Gefeliciteerd en nu een die hard banden swapper worden :slight_smile:

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst @eddegroot, veel draagplezier toegewenst :thumbsup:
Ik ben niet zo thuis in de Panerai, wat is de diameter van deze?

Heel gaaf ding! Voor mij net te groot denk ik, maar design vind ik prachtig.

Hoe breed is die band wel niet?

Was voor mij ook echt een afweging. Verder gaan met mijn wishlist of 1 horloge swappen en een voor mij duurder segment aanspreken. Ben nu terug naar drie horloges welke ieder hun eigen inzetgebied hebben. Hopelijk blijft de jeuk nu ff weg.

Band is 26mm-26mm. Je ziet ook nog wel 26mm naar 22mm (buckle). Ik ga een paar banden scoren en dan bekijken wat het meest comfortabel is.

:grinning:De eerste band is afgelopen weekend al besteld. Een zomerse band van toshi.

Diameter van de 372 is 47mm. Hij heeft een relatief comfortabele kast dus draagt wellicht iets kleiner. Ik heb een 17.2 cm pols met een redelijk vlakke bovenkant (geen ronde pols). Ik vind dat ik hem kan hebben echter volgens mij is dit formaat niet voor iedereen weggelegd. Ik vond deze versie uit de historic collectie het mooist en deze is er niet kleiner.

Hallo ik heb een vraag kwam op het forum een schakel tegen van een explorer 2 heb je deze nog ik heb namelijk interesse.

Is destijds gelijk verkocht. Gr

Gaat je goed af Ed! Ik dacht eerst dat het zo’n kleinere Pam was.

1 like

Alstublieft

4 likes

Oooh, killer lume! Mooi hoor. Daar blijf je naar kijken.

Ziet er knap uit!

Jammer bedankt voor de vlotte reaktie kan ik verder zoeken. Gr