NA Tag Heuer Monaco

Een lastige klant maar ik geef wel een pluim als ze het goed doen… zoals de Monaco :heart_eyes:

Mooi klokje hoor!
ik vind een blauwe band mooier passen dan een bruine btw.

Geniet ervan!

1 like

ik vind het namelijk een beetje laatdunkend om, als nieuwkomer op het forum, zo over een bepaald merk te praten.
Ik moet wel bekennen dat je niet de ENIGE bent die zo over Tag Heuer denkt.
Maar van harte welkom op het forum :+1:

Als Jean-Claude Biver het zegt mag ik het ook zeggen :yum:
We hoeven de horlogebranche echt niet mooier te maken dan het werkelijk is. Een hoop mooie klokken maar ook veel opvulsel voor de catalogus. Bedankt voor het warme welkom :slight_smile:

1 like

Een iconisch horloge, enjoy! :slight_smile:

1 like

De Mooiste! Van Harte en veel plezier er mee!

1 like

Hoe prachtig de Monaco ook is, er is geen overtreffende trap van enige. Dus enige blijft gewoon enige :wink:

3 likes

Super Mooi, geniet ervan!

1 like

Heel wat anders dan de rest van je collectie, maar erg mooi! Proficiat!

1 like

… Hij is alleszins geen patser voor taal. :smile:

De ENIGE reden…

Sorry, maar aan deze fout kan ik me mateloos ergeren :wink:

1 like

@ Bartje: Congrats! Prachtig horloge, mooi horlogeglas met die facetten aan de zijkant (wel goed opletten dat je nergens tegen aan knalt, want dure vervanging), prachtige blauwe sunburst dual, en subtiel mooie crèmekleurige subdials.
Dat zal genieten zijn, komende lente! :+1:

1 like

DIt is inderdaad een klassieker.

In mijn belevingswereld doet Tag niet veel goed, maar als ze het goed doen, zoals bij de Monaco, dan maken ze er toch godnondeju een geil ding van dat het een lieve lust is. Doet u mij er ook een, alstublieft! :slight_smile:

4 likes

Goed gesproken :wink:

Bart kennende gaat 'm dat ook niet gebeuren :wink:

1 like

Je bent niet de ENIGE :smile::+1:

2 likes

Nieuwkomers mogen van mij net zo laatdunkend doen als ze willen. Oudgediend zijn maakt je mening niet automatisch beter onderbouwd. :smiling_imp: :innocent: Uiteraard preek ik voor eigen parochie, want ik ben een nieuwkomer en zei ongeveer hetzelfde als onze nieuwe vriend.

Misschien heeft @Patser-klok z’n baan als Watch-snob net na jaren opgezegd, is hij pas naar Nederland verhuisd, en nu dus druk doende zijn Nederlands te oefenen op dit prachtig, verwelkomend warm bad van een forum hier. :slight_smile:

Ja misschien ?
Maar kun je ook een reden geven waarom je laatdunkend zou zijn in een NA topic ?

Je leest nogal selectief. Ik noem het een iconische klok en het model dat Tag relevant maakt. Waarom beschouw je dit als negatief? Vervolgens ga je zelf off-topic moeilijk doen en me zelfs via de PM lastigvallen. Mag je hier alleen met een roze bril naar dit soort kapitalistische bedrijven kijken die vaak minder om hun eigen producten geven dan de liefhebbers hier? Ik zit zelf al een tijdje naar de nieuwe reissue van de Monaco McQueen te kijken, het is een top 10 klok.

Dit noem je lastig vallen.???

En wat ik negatief vind is dat je je laatdunkend over een merk uitlaat in een NA topic.

Eh, nou,

In dit geval was het juist een compliment. Ik gaf aan niets met TH te hebben, maar dat ik de Monaco wel een van de coolste horloges op de markt vind. Da’s, als je er over na denkt, een groot compliment. Die laatdunkendheid, zoals jij het noemt, had dus een duidelijke functie. Ik geloof dat @Patser-klok het ook zo bedoelde.