NA Victorinox INOX Titanium

Ik vermoed geen. Snel geteld is het een 180 verdeling over de gehele cirkel. Behalve een kompas indeling kan ik mij niets bedenken :rofl:

1 like

wat zijn de adressen waar ze goedkoper zijn dan de listprijs?
zit er nu ook naar te kijken :smiley:

Uhm…even Googlen? Moet relatief makkelijk te vinden zijn…

in NL zo te zien volle mep. amazon iets goedkoper.
jomashop scheelt de helft echter import kosten etc. en vanuit buitenland

Dus kijk naar Duitsland en UK…

1 like

Mijn beste,

Weer eens een “anders dan anders” horloge!!
Ziet er bijzonder mooi uit. Ingetogen en toch voldoende uitstraling!!
Ik wens je er een aangename tijd mee!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met deze kloeke aanwinst. Veel plezier ermee!

Ik ben zelf best een fan van titanium horloges en de rubber band combineert heel fraai, maar door de grijze wijzerplaat vind ik het als geheel toch net te grijs dus voor mij is dit hem niet. :thinking:

1 like

Ik heb nog een groene liggen, met groene strap…amper gedragen. Geen beschadigingen. Mag weg, hoeft niet:)

Gefeliciteerd met je NA, ziet er goed uit :+1:

1 like

Heel mooi!

1 like

Lume? :heavy_check_mark:


Leuk detail is het logo in Lume :smiley:

9 likes

Hoe is de duur ervan? Is hij gedurende de nacht nog zichtbaar of ebt 't snel weg?

Geen idee eigenlijk, ik slaap 's nachts en het horloge gaat in de kist. Het is geen Seiko Lume…

1 like

Bij mijn skx is hij tegen de ochtend nog zichtbaar, maar minder dus. Daar was ik benieuwd naar. Mooi horloge.

1 like

Zeker een leuk ding! Van harte en veel draagplezier :slight_smile:
Ik ga eens even snuffelen, vond ze wel leuk maar groot dus ik ga die 37 eens bekijken.

1 like

Ze zijn nog in de aanbieding…

1 like

Erg mooie en frisse klok. Ben zelf ook wel fan van een grijs/oranje combo en dat komt hier ook fantastisch tot zijn recht. Zal vast heel soepel dragen door het titanium.

1 like

Zaterdag ben ik in Roermond. Als de prijs daar vergelijkbaar is en de blauwe titanium is aanwezig dan neem ik hem mee.
Anders eind volgende week even bestellen. Bij dot horloge hoef ik geen complete beleving van de horloge zaak. Dit is een hebbe gevalletje. Dus dan is de juiste prijs belangrijker.

Ik ben benieuwd.

1 like

Nice, mooi klokje door het titanium! Veel draagplezier!

1 like