Na weken lezen toch eens voorstellen

Welkom hier en weet dat wensen en smaak met de lidmaatschaps-dagen veranderen. Vraag het de notoire flipperaars maar :wink:

1 like

Welkom

Ik ben op zoek naar een nieuw horloge dat voor mij de rol van sportieve dresswatch moet gaan vervullen en toen zag ik jouw reactie. Die Bruno Söhnle vind ik wel wat, kan je mij vertellen hoe het zit met de waterdichtheid ervan?
Bij voorbaat dank

Ik heb de papieren niet bij de hand maar dit is 3 of 5 ATM, mede met behulp van een stevige schroefkroon. Toch zwem en douche ik er zelf niet mee ivm de leren band. Ik heb er in 5 jaar tijd nooit problemen mee gehad.

Verder is guillochering op de dial een mooi detail en is door de zichtbodem het grotendeels vergulde uurwerk zichtbaar. Opwinden - ik doe dit regelmatig want de PR is ongeveer 40 uur - is een genot: je voelt precies de juiste weerstand en het ‘contact’ via de kroon met de rest vh uurwerk.

Zoals je leest ben ik nog altijd erg tevreden!

Ik merk aan hoe je schrijft dat je inderdaad erg tevreden bent met je horloge! Heb plaatjes gezien van de achterkant, heel mooi gedaan allemaal. Zal dit horloge sterk in overweging nemen!

1 like