NA: Witte Stargate.

Heb ze inmiddels bekeken, wow echt gaaf :ok_hand:

1 like

Daar wil ik graag foto’s van zien :joy::joy::+1:

1 like

Moet het wel nacht zijn :flushed:

1 like

Mijn beste,

Leuk en interessant om zo je horloge-hobby met het forum te delen!!
Ik wens je dan ook een “rijk gevulde tijd” met je verdere horloge verwezenlijkingen!!
En wat je nieuwste aanwinst betreft, geniet er met volle teugen van. :+1:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Bedankt voor dit NA topic, nu zal de mijne vast beter verkopen :wink::wink:

En veel plezier van de jouwe :grin:

2 likes

Mooi topic, ook je vorige trouwens … alleen heb ik nu echt maar 1 vraag :

IS DIT ECHT GEBEURD ??

:astonished::astonished::astonished::astonished::astonished::astonished::astonished::astonished::astonished::astonished::astonished:

1 like

Leuk verhaal en weer een top horloge erbij.

1 like

Ja, dat heb ik inderdaad gedaan. Daarom kwam ik op een voorliefde voor robuust en quartz uit. En heb ik nog steeds een tic dat ik waterdichte driehanders koop.

1 like

Eh, dat zou trouwens toch niet moeilijk moeten zijn op de baai of zo? Het gaat snel, prijzen zijn meer dan ok, toch? :grin:

1 like

Hij is bijzonder fraai. :ok_hand: Je foto’s zijn ook om te smullen trouwens. :+1: 'k Vind 'm op staal het mooist.

Knap horloge, door de duikersring en kroon is die witte wijzerplaat mooi in balans! Geniet ervan!

1 like

Graag gedaan Chris :+1::grinning: … Je hebt weer een prachtig(en zeer uitgebreid :grin:) topic geschreven :ok_hand:

Veel plezier met die gave Stargate :+1::grinning:

Dank je. Het is overigens een echt NATO/Staal horloge, de lug gap is net als met de Sumo te groot tenzij je brutere banden koopt.

Precies waarom ik 'm miste, eigenlijk.

Hahaha… dank je, daar ga ik zeker plezier van hebben. Ik moet een grotere kist kopen, dat dan weer wel, wanneer die Pellikaan er bij komt. Hmpf. :slight_smile:

3 likes

Mooi verhaal over een mooi horloge Chris, klasse!
Van harte gefeliciteerd man.:tada::+1:

2 likes

Ah joh…koop gewoon een vitrinekast :grin::joy:

2 likes

Je verhalen zijn altijd mooi en leuk geschreven, en werken belachelijk aanstekelijk!

1 like

Nooit! :slight_smile:

Ik hoor dat ome @koekoek een Stargate in de verkoop wil doen en dat @HorlogeOpa een zwart-gouden in de aanbieding heeft.

Alle mogelijkheid om die aanstekelijkheid bot te vieren.

2 likes

Je houd het bij 10 stuks ofzo? :+1::grin:

Had al op Daniël gereageerd maar is de Stargate met loupe op de datum…de zwarte versie van jou vind ik ook zeer cool :ok_hand::grinning:

1 like

Nee, die brug zijn we heel erg gepasseerd. En we hebben 'm verbrand.

Met Stargate en Pellikaan moet ik dan wel klaar zijn. Ik heb nodig een goeie alu koffer waar 24 horloges in kunnen zodat ik er één kan dragen en de rest in een passabele koffer kan hebben.

Waarbij, ik zou eigenlijk ook nog een Quartz Tuna willen passen ergens, een Citizen Chronomaster wit en een GS GMT Quartz willen hebben. En dat ding van Bulova met Turbines en electrostaten.

Hmmm. Kut.

2 likes

Hahahaha… lekker hey deze verslaving :+1::joy:

1 like