NA x2: de Start van mijn End game?

Ja mooi mooi.

1 like

Lekkere knallers Wim.

1 like

Ik feliciteer je met beide, maar de 925 is hier voor mij de topper. Geweldig, dat taupe, het feit dat het een heren-duiker is in plaats van een tool watch, mooi hoor.

Ik had zelf de P01 gehouden omdat ik een zwak heb voor rariteiten, maar begrijp het comfort van de Pelagos 39 zeer wel.

:point_down:

Oh Jazeker wel. Maar als je die gedachten hebt loopt het nog wel los met je end game.

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! Wel echt heel gaaf deze bij elkaar. En afzonderlijke allebei toppers. Heb je al een (lichte) favoriet? Geniet ervan :+1:

1 like

Dankjulliewel voor de mooie woorden. :pray:
Ik ben oprecht dolgelukkig. Net een klein kind met een nieuw speeltjeā€¦ :sweat_smile:

Ik merk dat veel HFā€™ers de 925 hier de max vinden. Ik kan dat ten volle bevestigen.

Als er mede-eigenaars suggesties willen doen voor andere bandjes die goed gaan bij een taupe dial, dan mag dat wel. Ik zou de standaard band enigszins willen sparen.

ā€¦ aldus de Pelagos 39 die-hard :innocent:

Ahja natuurlijk :laughing:

Haha, ja. Het blijft natuurlijk kriebelen. Maar ik merk nu wel dat ik met deze Tudors meer rust heb gevonden. Hoewel ik evengoed geniet van mijn Tsuyosaā€™s.

Ja, het was een moeilijke keuze. Ik vond de P01 geweldig om te dragen, zeker nu ik hem op elastische Natoā€™s heel goed kon hebben. Niet moeders mooiste, maar wel moeders raarste.

Schitterend. :rofl:

De 925 is mijn favoriet, maar zal ik waarschijnlijk minder dragen. Je zondags pak doe je ook niet elke dag aan. De P39 zwier je sneller om de pols. Die kan echt elke situatie aan.

7 likes

Bevindt je je vaak in situaties die de 925 niet aan kan?

Ik vraag het omdat ik mijn waterresistente fetisj overboord heb gezet en van alles doe met een 30m WR dress watch. Metaal en saffier zijn metaal en saffier, denk ik dan maar weer. :slight_smile:

2 likes

Veel draagplezier!

1 like

Ik denk dat de 925 best elke situatie aankan, maar ik betuttel hem liever dan dat ik hem door de alledaagse sleur van mijn leventje overal meeneem. Ik heb daar betere (lees: goedkopere) horloges voor.
Op die manier blijft de 925 speciaal.
On second thought. ā€¦ je hebt wel een punt: moet ik dat uberhaupt wel zo doenā€¦ :thinking:

Gefeliciteerd met de aanwinsten!

Is de clasp van de 39 gemaakt van titanium of van staal? Bij mijn ETA Pelagos destijds was de gesp van staal namelijk.

2 likes

Mooi stel, nog een GS of een Aqua Terra erbij, en ā€¦ niet dus :wink: Er komt altijd wel wat anders op jouw pad. Geniet vd ā€œrustā€.

1 like

Titanium.

1 like

Het horloge waar je herinneringen mee opbouwt, is het horloge waar je plezier van hebt. En het horloge wat iets voor je naasten betekent. Want zeg nou zelf, ik kan de Seiko die mā€™n oom dagelijks om had beter emotioneel plaatsen dan de Aristocrat die mā€™n grootvader voor zondagā€™s bewaarde. Helaas heb ik die laatste, en niet die eerste.

1 like

Proficiat, mooie horloges.
Veel draagplezier!!:watch:

1 like

Wow, 2 fantastisch mooie horloges. En beide, ondanks van hetzelfde merk, met hun eigen charmes. Heel veel draagplezier gewenst!

1 like

is ruk. De leren band bedoel ik.
Heb mā€™n 925 nu op een single-pass Chevron Noble blue argent van Crown & Buckle.
Aanrader door materiaal, gebruikte kleuren en gesp met een soort van gedeeltelijk Tudor-logo.
Mooie keepers ook, met facetten.

Hier de gesp
Nogmaals, aanrader.
Net als de originele Tudor single-pass voor de 925 BTW maar die is nogal aan de prijsā€¦

2 likes

Heel gaaf! Gefeliciteerd. Wat is de grijze dial een bijzondere kleur, heel erg mooi.

1 like

Plastisch verwoord :joy:
Zo erg vind ik hem persoonlijk niet, ik hou wel van die taper naar 16mm. Maar er zijn betere opties.

Wow, die is schitterend!
Prijs is inderdaad van een andere categorie dan de Tudor band.
Daar ga ik ook eens kijken, bedankt :ok_hand:

1 like

Twee knappe aanwinsten!:+1:

1 like

Wat een gave dubbelslag! Van harte gefeliciteerd!

1 like