NA | Zodiac Grandrally (ZO9600)

Ziet er goed uit !

1 like

Ziet er goed uit!

1 like

Heel gaaf!! :+1:

1 like

Mooi!

1 like

Top aankoop !

1 like

Staat je goed Remco. Geniet ervan!

1 like

Dank jullie wel! :ok_hand:

Het is echt een heel leuk horloge, tikt prima de tijd. Het merk Zodiac zei me tot voor kort niet veel maar heeft wel wat betekenis in de horlogegeschiedenis. Vind ik ook altijd wel leuk, geen rotzooi dus! Wel jammer dat ze zo’n heruitgave niet gelijk in een automaat op de markt brengen. Maar goed het voordeel van een quartz is dat het een heerlijk grijp & gaan klokkie is, geen omkijken naar! :sunglasses:

Mooi :ok_hand:
Veel draagplezier :+1:

1 like

Heel mooi!

1 like

Erg gaaf horloge :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Ik vind Zodiac een zéér interessant merk.

Prachtig horloge

1 like

Wat een tof horloge :star_struck: gefeliciteerd.

1 like

Prachtig horloge! Feli met deze NA. Lekker gedurfd en anders dan anders. Heel Zodiac.
En vermakelijk geschreven topic, thx :+1:!

1 like

Top ding, deze Zodiac :+1:t2: En dit systeem met de schakels kende ik niet, erg handig en strak. Veel plezier ermee!

1 like

Mooi hoor.

Lijkt een beetje op …

Maar dan anders :slightly_smiling_face:

1 like

Ziet er goed uit :ok_hand:

1 like

Gaaf horloge! Flinke maat maar dat kun je prima hebben zo te zien.

1 like

Heb hem twee dagen gedragen, dit gaat 'm niet worden. Waarom? Smaak, that’s all! Ik heb net mijn Pelagos weer om de pols gedaan en ik ben helemaal blij …'t is niet anders. :wink:

Deze Zodiac is er eentje die voor de juiste liefhebber echt een bom van een horloge is. De ‘panda’ uitstraling met de oranje accenten en de meer dan uitstekende afwerking, voor een horloge uit deze prijsklasse. De handige bandpinkliksnelverstelling, wow! Tel daarbij op een kwalitatief goed bekend staand batterijgedreven kloppend hart, momenteel nog steeds op de seconde gelijk tikkend met de ‘atoomklok’ én met een werkende stopwatch/tachymeter. Prima en leuk horloge! Oké, de rest schrijf ik later wel in het blauwe gedeelte… :sunglasses:

Tot zover mijn eerste ‘witte wijzerplaat’ avontuur! Het waren twee leuke dagen.

1 like

Erg mooi horloge en een cool merk.

1 like

Ahum, verder in 't blauw dus… :see_no_evil: :wink:

1 like