Naast je horloge ook een men purse?

Niks man purse niks nektas.
Heuptas ofwel fannypack gaat het weer helemaal worden in 2017

3 likes

1 like

4 likes

Plek zat :joy:

3 likes

En? Wie heeft er gewonnenšŸ˜¬?

1 like

Laat die broek maar weg

En natuurlijk gezien de inflatie daar in ā€œde westā€ altijd handig om een flinke tas te hebben voor grote stapels cash voor als je een brood gaat kopen ofzoā€¦

1 like

Dat vraagt mijn vrouw zich nog steeds af :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Fijn dat ik vrijwel direkt na mijn terugkomst weer een lekker lopend topic aan de gang heb :grin:

2 likes

LOL. Dus daar kwam je voor naar huis

1 like

Flikker gewoon al je klerezooi hierin en klaar is Chowmonkey.

1 like

Zoiets ?

En leuk te combineren met een paar nieuwe schoenen :grinning::+1:

5 likes

ken je het merk Bellroy? kijk hier anders even https://www.colorbrand.nl/collectie/portemonnees.html
Bellroy Elements is misschien handig.

Onlangs een hipster met zoā€™n tas gezien.

1 like

5 likes

Sorry, Chow, maar mij is geleerd dat alleen fatjes en/of gays men purses dragen.

Nogmaals, mij is geleerd dat alleen verwijfde types en mietjes een men purse dragen.

Zelf vind ik het net kunnen, als je dan maar groot grof en / of gespierd bent. Dan gaat het net aan wel.

Kom je uit Staphorst?

7 likes

Ik draag veelal ā€œCombat Trousersā€ā€¦ die dingen hebben genoeg bergruimte om zelfs een tamelijk complete foto uitrusting mee te nemenā€¦ groothoek en standaard lens in de linkerzak, 300 mm Tele in de rechterā€¦ camerabody aan de strap in de handā€¦ klaarā€¦

Boodschappen?.. Ha!.. 'k kan zo 2 pakken melk in mijn broekzakken stoppenā€¦ tasje bij?.. nee laat maarā€¦ 't gaat zo wel meeā€¦ :slight_smile:

4 likes

En je bent nooit opgepakt?

4 likes

Neeā€¦ ik betaal altijd netjesā€¦ ā‚¬1.98 voor 2 pakken volle melk?.. daā€™s me de moeite niet waardā€¦ :slight_smile: