Naast je horloge ook een men purse?

Je vraagt ook altijd netjes het bonnetje voor het geval dat? :smile:

3 likes

Maar dan niet huilen als je overvallen wordt door een tropische regenbui :wink:

2 likes

Daar heeft hij een aparte zak voor :smile:

1 like

Hele werkbanken gaan er in zijn zakken.

Bij vrouwen staat het dan weer iets minder.

3 likes

:joy::joy::joy:

Deze zijn beter, ook al gaan er geen 2 pakken melk in de zakken.

8 likes

Nouā€¦aan die touwtjes wil ik wel even trekken!!..uhuā€¦:innocent:

Herkenbaar ā€œprobleemā€ inderdaad, speelt in NL natuurlijk ook met warm weer.
Zo veel mogelijk alleen in mijn broekzakken, en als het niet past is het een laptoptas/messenger bag cross over. Iets daartussen is er niet. Dat ziet er niet uit. Dan maar een laptoptas waarin een hoop ruimte over is.

Die heb ik ook, ideaal, zeker nu kentekenbewijzen en rijbewijzen ook pasjesformaat zijn. Vroeger had je dan zoā€™n leren mapje naast je portemonnee meeā€¦ Voor Duitsland kun je ook volstaan met een ID kaart, die heb ik naast mijn paspoort speciaal voor in de Secrid erbij genomen.

1 like

Gaarne een eigen topic starten dan over met welk horloge aan touwtjes wil trekken :joy:

Ik zie dat ze dat Eastpack tasje wat ik nu gebruik ook in leer hebben. Zoiets dan maar met een apart dingetje voor de pasjesā€¦

Hier hebben ze ook vele voorbeelden van die tasjes

1 like

Dan zal ik het daar eens vragen.

1 like

Deze zijn top :thumbsup:
en kosten geen drol.

Er kan veel in en ze zijn regenwater dicht.
Paspoort en waardevolle spullen niet in de zij
vakken doen, we gaan het de zakkenrollers niet
te simpel maken :wink:

Als er weinig in zit is hij ook mooi plat, je merkt
niet dat je hem draagt en is ook over 1 schouder
te dragen. Een laptop gaat er ook makkelijk in.

https://outdoorextreme.nl/fostex-rugtas-25l-zwart.html

Succes!

Grt.

Ik heb m in het leer. Prima ding, superhandig. Gebruikte daarvoor eentje van stof, bijna tien jaar lang trouwe dienst. Wat anderen van een tasje denken, boeit me zo weinig, daar het een ongekend praktisch attribuut is op vakantie of dichterbij huis. Pinpas e.d. Heb ik om mā€™n middel onder mā€™n kleding in een dun buideldingetje.

1 like

Waar gaat het naar toe op dit forumā€¦

5 likes

Die is inderdaad enorm praktisch. Ben met de 2e bezig. Leer is wat netter. Ik ga die maar regelen dan.

1 like

Hoop homofoben lopen hier rond trouwens. Komt dat door teveel horloges dragen?

6 likes
4 likes

:joy::joy:

Maar toch even: probeer alstjeblieft niet alle homograpjes meteen als homofoob te stereotyperen. Dan komen we in een vreemd soort politiek correcte wereld terecht. Ik (man, homoseksueel) snap best dat dit soort opmerkingen niet bedoeld zijn als aanval op mijn geaardheid.

Daarentegen heb je gelijk dat het niveau hier ietsjes omhoog kan. Al is het ook vragen om moeilijkheden: een men purse die bij mijn horloge pastā€¦

12 likes

:wink:

Off-topic moet gewoon weer open.

3 likes