Naast je horloge ook een men purse?

Maar… de melk draagt zij op andere plekken… :slight_smile:

1 like

Ik moest bij ‘men purse’ opeens denken aan…de ‘manzier’ :joy:

4 likes

Gewoon je spullen in een rugzak doen.

Man purse … come on man

Is volgens mij een "Bro"
The bro
Maar ik geef toe, het is discutabel :joy:

1 like

Met je rugzak naar de klant :smirk: Doe je dan ook je poten met de sokken nog om in leren sandalen?

Rugzak … come on man

2 likes

Zou deze wel dragen hoor​:+1::+1:

3 likes

Dit ziet er nog wel enigszins normaal uit, past je paspoort ook in. Muntgeld gaat gewoon los in je zak, voor zover je dat nog gebruikt :slight_smile:

er is een groot verschil tussen homoseksueel zijn, of er als een nicht bij lopen.
't eerste vind ik niet aanstootgevend… het tweede wel…

niet dat ik daarmee vind dat je je als man altijd zo mannelijk mogelijk moet opstellen… maar er zijn grenzen wat mij betreft…

Voor vakanties in warme oorden, heb ik gewoon ruimzittende pantalons, met voldoende bergruimte… verder neem ik gewoon zo min mogelijk mee, als ik een Camera meeneem, en het is een compact… dan kan het best zijn dat ik die of in een broekzak stop, of als ie wat groter is dan een tablet zeep, em in de hand houd… portemonee en dergelijke… daar hebben broeken zakken voor… what else do you need?..

Die is inderdaad wel gaaf. Heb je een linkje?

Hahaha, gelukkig ga jij daar dan niet over. Heb je er echt last van als iemand zich niet mannelijk opstelt? Wat maakt dat in hemelsnaam nou uit.

4 likes

Ligt er maar het aan wie je het vraagt…Kramer of pappa Costanza :wink:

1 like

Als het goed is is het een klikbaar plaatje :grin:

Anders: klik

Nee… ik ga daar niet over… maar er zijn dingen… “What has been seen, cannot be unseen”…

'k ben geen fashion icon… zal ik ook nooit worden, maar ik ga nog liever in een Kilt over straat dan met een “tasje”

Nee maar ik vind echt niet dat iemand zich zo mannelijk mogelijk moet gedragen omdat iemand anders dat vind. Je gedraagt je gewoon zoals je bent en zoals je je gelukkig voelt. Daar gaan andere mensen niet over. Gelukkig maar :wink:

3 likes

Dit mag er inderdaad wel zijn. Misschien maar backen. Nog even over nadenken

Mooi maar een kickstarter. Ik zoek iets op kortere termijn. Vlieg eind van de maand weer naar de tropen.

Niet echt een purse, maar dit jaar gekocht.

https://www.secrid.com/

Kan wat klein en briefgeld in, rijbewijs card, ID card, bankpas enz kunnen in het al stukje. Heb je eigenlijk alles bij. Ik ben er erg tevreden over. Tevens beschermd de behuizing tegen evt ongewild contactloos betalen.

3 likes

Als je formeel gekleed bent kan je het toch gewoon in de binnenzak van je jasje doen?

Wat is het verschil trouwens tussen een men purse en portomonee :innocent:

Ik draag in Suriname zelden een jasje. Nette broek en hemd. Dat is voldoende in het dagelijks zakelijk verkeer.

Mijn grootvader was vertegenwoordiger en liep z’n hele leven met een rechthoekig tasje rond waar hij z’n papieren, agenda, pen en geld in bewaarde. Ik kan zo’n tasje niet meer vinden. Het zijn allemaal zogenaamde hippe tasjes of outdoor onzin.

Formaat