Naast je horloge ook een men purse?

Besteld. Foto volgt :wink:

1 like

Tapdansen bedoel je denk ik.

1 like

helaas denken hele volksstammen (letterlijk en figuurlijk) daar anders overā€¦

2 likes

voor mijn papieren geld gebruik ik altijd in Thailand

mijn papieren en paspoort hierin. Makkelijk confortabel onder je kleding onopvallend dragen.


Dacht even dat het een tok was :laughing:

Grt.

2 likes

Is er ook ruimte voor een vuurwapen? Lijkt wel zoā€™n vest.

En jij bent mijn held omdat je voor een polstas gekozen hebt! :thumbsup: :joy:

Kreeg bijna een hartverlamming toen ik ā€œman purseā€ las in de topictitel.

Ik kan je Marktplaats aanraden want polstassen zijn niet erg in bij het grote publiek en je komt er zo nu en dan wel erg leuke polstassen tegen.

Deze heb ik een tijd geleden gekocht, helemaal nieuw met bon en fluwelen zak om hem in te bewaren. Was 275 nieuw en ik heb 50 betaald op MP.

Groeten,

Noel.

2 likes

Arie, er zijn geen grenzen. Denk aan carbon klompen.

1 like

Genoeg ruimte voor je tampons

1 like

Zijn eigenlijk ā€œManponsā€ maar ik reken em goedā€¦:thumbsup:

3 likes

Men Purse ???

My 2 cents, aktetas ja, men purse nee en rugzak slechts bij sportieve en recreatieve activiteiten.

1 like

Eens

Correct. Aktetas mag je breed interpreteren wat mij betreft.

Een rugzak is prima. Totdat je klaar bent met school. Ik zie weleens volwassen mannen in pak met een rugtas. Categorie heuptas en wandelschoenen als je het mij vraagt.

2 likes

Moet iemand toch lekker zelf weten. Dikke mailing hebben aan het gros van de bevolking en dragen wat je wilt. Je hoeft je niet aan te passen door een andermans kortzichtigheid, oftewel:

7 likes

Ik heb zelf een schoudertas van dit merk, mooie kwaliteit.

GreenBurry

2 likes

Sacoche, dat haalt even wat herinneringen naar boven! Dat is het woord dat mijn Vlaamse oma altijd gebruikt om naar haar handtas te refereren :smile:

2 likes

Overigens vind ik dit een legitieme vraag die ook prima op dit forum thuishoort. We zijn toch met zā€™n allen ook een beetje met stijl bezig? Natuurlijk zitten sommige mannen (want een vrouw moet ik hier nog ontwaren) hier meer vanuit de technische invalshoek en is dat ook prima, maar om nou meteen in een lacherige ā€˜hahaha homeauxā€™-bui te vervallen vind ik wel beneden het peil van HF.

Ik ben overigens zelf nog steeds op zoek naar een goede oplossing voor dit probleem. Meestal draag ik een linnen jasje voor mijn portemonnee, paspoort, mobieltjes etc. maar soms is zelfs dat te warm of ongemakkelijk (lange vluchten, warme landen, etc.)

1 like

Zoiets misschien?

Niet als je Bob heet

2 likes