Naast je horloge ook een men purse?

Dirk is de nieuwe Bob…

1 like

Jawel, volgens mij is er minstens één vrouwelijk HF-lid. Dus dat gaat best goed al…:slight_smile:

Vind je? Juist typisch HF, imo. Maar moet zeggen dat het ook op veel andere fora en social media zo gaat.:smirk:

Maar on topic.
Mijn tip: ga op zoek naar een vrouw. Die worden altijd standaard geleverd met tas. Vind dat echt super handig!:wink: Nadeel is wel dat ik op vakantie altijd de klos ben en met de rugtas moet zeulen.:unamused: In overige gevallen gaan m’n spullen in m’n laptoptas. Maar meestal past alles wat ik nodig heb (sleutel, telefoon en een portemonnee) prima in m’n jas- of eventueel broekzakken.

1 like

In Nederland past ook alles in jas en broekzakken. Maar ik woon niet meer in Nederland :wink:

Tja, altijd regen, files, gigantische belastingdruk en zo kan ik nog wel even doorgaan… Dus gelijk heb je! Maar hebben ze daar geen vrouwen met tassen dan?:wink:

1 like

Een lederen tas / koffer kan ook.

1 like

Got it!

8 likes

Nu nog een leren band om te matchen:grinning:

1 like

En leren sokken.

3 likes

En leren veter

1 like

leren pijpen… :confounded:

En leren pet…

Leren borstrok

Zoiets?

Met bijpassend horloge natuurlijk:

1 like

Hahahaha, geweldig…

Nee joh, geen horloge. Dan doe je de andere jongens pijn

2 likes

vooral dit…

Nu echt kappen… kom niet meer bij :joy:

Ik heb deze weleens mee. Was van mijn opa.

2 likes

Combineren meer mensen het horloge en de tas? Wat ik hierboven deelde was een aktekoffee wat mijn opa nog gebruikt voor zijn werk. Maar ben eigenlijk benieuwd naar anderen hier.