Nato's bij de Hema

Ik heb ze ook gezien afgelopen week.
Ik had echter voor een paar vintage horloges daar leren bandjes gekocht en met een prijs van 9,95 euro is dat goed te doen. Verwacht dan geen topkwaliteit maar voor een vintage die je af en toe eens draagt zijn ze goed genoeg.

Zie ik nou goed dat die gespen ook van een degelijke kwaliteit zijn, of zijn die gespen dezelfde rommel als 90% van alle nato’s die landelijk verkrijgbaar zijn bij de diverse webwinkels?

Ah en nu nog zulu’s aub Hema nederland. :smiley:

1 like

Geinig! Dank voor de tip, ga morgen even kijken

Gespje is inderdaad beter dan het gemiddelde gespje, linker heb ik vandaag maar meteen aangeschaft daar:

1 like

Oh, te gek. Loop morgenochtend meteen even langs. Hoop dat ze ze hier ook hebben. Snap niet waarom die s%kkels van juweliers ze nog steeds niet verkopen. Zelfs merken als Tissot en volgens mij ook Hamilton hangen ze nu standaard aan sommige modellen. Maar bij juweliers moet ik soms nog steeds uitleggen wat een nato überhaubt is. Lijkt wel of ze gewoon geen geld (easy money) willen verdienen. Nou ja, dan maar naar de Hema. Goeie tip! Thx.

3 likes

Heb er een gekocht. Stond een bordje bij dat ze 4,10 kosten, maar op de verpakking staat 5,-. Heb 'm wel voor 4,10 mee gekregen. Prima voor die prijs! Wel heel weinig keus, alles was weg behalve zwart.

1 like

Ze staan ook op de website. Kan je ze reserveren, want dat gaat natuurlijk hard na dit topic :wink:

Hema had ook altijd perlon hangen. Ook voordat het hip werd. Hema is eigenlijk de hipster onder de nederlandse bandjes verkopers.

In Eindhoven waren de perron bandjes er helaas niet meer. Ik had er graag een paar gehad voor vintage horloges.

Als je in de regio woont: er is een juwelier in Gemert die perlon verkoopt. Vooral online, maar je kunt ze daar ook ophalen. Ik noem liever de website hier niet omdat ik geloof dat het forum zelf ook zo’n zaak uitbaat. Stuur ff PB als je er niet achter komt met Google.

Hema heeft eigenlijk altijd goed spul.
Prima inkopers daar.

Bedankt voor de tip.

Elf.

Nog beter nieuws: 10% korting voor mij, aangezien ik mijn ziektekostenverzekering bij hen heb lopen :grin:

1 like

Mijn beste,

Heerlijk om te lezen!! :smile:

Maar voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Klopt het dat ze maar tot 20mm gaan?

Jep.

Yeah! Ik heb er een gescoord! Was de één-na-laatste! Wat zo’n forumtip al niet kan doen! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Anyway, meteen maar aan de Sumo gehangen. Dit is nu dus een Suma. Nee, Sema…, Humo?

Buckle ziet er in ieder geval degelijker uit dan die van m’n andere nato’s (wow, wat heb ik toch woest aantrekkelijk behaarde onderarmen! :grin: ). Hopen dat ie dat ook echt is. Heb al iets teveel natogespjes stukgetrokken. En hopen dat die gaatjes ook niet heel snel zo vreselijk uitlubberen… Nou ja, voor 5 Euro kun je nog 'ns wat proberen! :wink:

6 likes

Wellicht dat ze alleen in de grotere HEMA vestigingen te koop zijn. Hier één dorp verder is ook een Hema maar zij hebben helemaal geen horlogebandjes.

Mijn beste,

Ziet er prima uit hoor. :+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

@Tissot62 Thanks! Wat zo’n eenvoudig oranje bandje al niet voor 's zomerse pret kan brengen, he?! Ach, een kinderhand (-pols?) is gauw gevuld! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Bij mijn lokale Hema waren ze nog op voorraad, meteen maar even aan een Raketa gezet. Bandje voelt prima aan, gesp ziet er idd. ook degelijk uit. Voor 5 euro beslist een koopje :smiley:

[URL=http://s376.photobucket.com/user/fransbeijer/media/IMG_0353_zpshz9fupvr.jpg.html][/URL]