Nato's bij de Hema

Wellicht dat ze alleen in de grotere HEMA vestigingen te koop zijn. Hier één dorp verder is ook een Hema maar zij hebben helemaal geen horlogebandjes.

Mijn beste,

Ziet er prima uit hoor. :+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

@Tissot62 Thanks! Wat zo’n eenvoudig oranje bandje al niet voor 's zomerse pret kan brengen, he?! Ach, een kinderhand (-pols?) is gauw gevuld! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Bij mijn lokale Hema waren ze nog op voorraad, meteen maar even aan een Raketa gezet. Bandje voelt prima aan, gesp ziet er idd. ook degelijk uit. Voor 5 euro beslist een koopje :smiley:

[URL=http://s376.photobucket.com/user/fransbeijer/media/IMG_0353_zpshz9fupvr.jpg.html][/URL]

Ik ben ook maar even langs gehobbeld! Er was er nog maar één van 20 mm, maar die past wel heel mooi op mijn monster! Inderdaad erg goede hardware voor zo’n goedkoop bandje.

(Inclusief roze anti-kras theedoek)

1 like

Vandaag ook een paar gehaald, mooie dingen voor een prima prijs, echt Hema :smile:

Is het nu niemand opgevallen dat de 20 MM bandjes geen 20 MM zijn…althans de vier die ik gekocht had in ieder geval niet…dus teruggebracht…m.a.w. mocht je ze halen toch maar bonnetje bewaren :grin:

Mijn beste,

Scheelt het veel??
Zijn ze te groot / te klein??

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Volg mij zijn ze ongeveer 19 mm…in ieder geval niet strak tussen de lugs van meerdere 20 mm klokjes

Misschien had ik de pech van een verkeerde partij…klantenservice ging er in ieder geval werk van maken

Mijn beste,

OK!!
Dank voor de uitleg.

En inderdaad, beter iets te smal dan te breed!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Kwam hier goed uit. Ik had eigenlijk een 19 mm nodig. Geen wonder dat ie zo goed past

3 likes

Wat mij opviel is dat de gesp met een pushpin vast zit. De band gaat dan weer voorbij aan het idee dat je je horloge niet kunt verliezen als een van de pins in je kast onverhoopt los raakt.

Maar het is een leuk kleurtje dus er ligt er wel een op mijn bureau nu. :smile:

Haha…en ze zijn inderdaad goedkoop :smiley:

Klopt, net geen 20 mm., scheelt nog geen milimeter overigens.

ik vind de koekjes van de Hema wel lekker :stuck_out_tongue:

On topic: de Hema bij ons had alleen (nog) damesmodelletje ofwel, alleen nog smalle…

Leuke tip, thanks! Ik heb zojuist de zwarte en zwart-oranje in 20mm op de kop getikt in Helmond. Van beide waren het de laatste.

Zou de hardware trouwens staal zijn of verchroomd? Ik wil het gaan borstelen namelijk.

Maakt toch niet uit. gewoon met het groene pannenschuursponsje matteren. Zo gepiept.

Elf.

1 like

Hier ook :smile:
Toch een vrolijk tintje aan deze druilerige dag. En nu snel m’n Casio weer op de pols.

1 like