NickW πŸ‘

Mooie Seiko van @NickW overgenomen.
Goed en snel contact.
Nog sneller verzonden en perfect (en goed verpakt) ontvangen!

Nick bedankt!! :+1::+1:

1 like

Van @NickW een mooie Vostok overgenomen. Gisteren overeengekomen en betaald, vandaag al op de deurmat. Dat is pas snel zakendoen. Prima verkoper.

1 like

Mooie manchetknoopjes van @NickW overgenomen. Goede communicatie, snelle verzending en erg gave manchetknopen.
Goede en fijne verkoper!

1 like

and again :slight_smile: :slight_smile:

1 like

Al een paar horloges van Nick gekocht. Altijd een snelle en correcte afhandeling.
En, ook niet onbelangrijk. …de horloges worden zeer goed verpakt.
Tot een volgende deal

1 like

Een mooie set manchetknopen gekocht bij Nick.
Niet alleen snelle heldere communicatie maar ook razendsnel verstuurd.

Niets dan lof, aanrader !!

Pieter.

Setje manchetknopen gekocht bij Nick.
Mooie knopen en een duidelijke en goede communicatie vanuit Nick.
Helemaal top.

Wederom een goede transactie met nick gehad. Snelle reactie, snel en goed verpakt verzonden. Nick bedankt!

Vandaag een horloge ontvangen van Nick. Supersnel verzonden, helemaal top!

Wederom zaken gedaan met Nick :slight_smile: Altijd erg prettig, to the point, vriendelijk, kortom zo lust ik dat wel :slight_smile: Ik wens hem een goed 2016 en dat we nog maar vaker zaken mogen doen :slight_smile:

1 like

Alweer een leuke deal met Nick gemaakt :smile:
Blijft altijd leuk zken met hem te doen!!

1 like

Vandaag de Raketa en Kirovskie binnengekregen die ik van @NickW heb overgenomen. Keurig netjes verpakt. Prettig zaken gedaan en een hele vlotte afhandeling. Nog bedankt Nick.

1 like

3 vintage seiko’s van Nick overgenomen. Erg netjes verpakt en pakketje was snel binnen.

Al met al een goede ervaring!

1 like

Voor de 2e maal een leuke deal met Nick :+1:

Graag tot een volgende keer!

Leuke manchetknopen (uurwerkjes) gekocht van Nick. Erg leuk en prima afhandeling!

Via de moeite en tijd van Nick aan 3 geweldig leuke HMT Zakhorloges gekomen :grinning:
Erg gave geste van hem!

1 like

Mooie uurwerkmanchet knopen gekocht van Nick, leuke geschenk doosje, aanrader.

1 like

Leuke vintage Seiko overgenomen van @NickW. Vandaag in goede orde ontvangen. Heel prettig gedeald en snel afgehandeld.
Volgende keer weer, wat mij betreft! :+1:

1 like

Woensdag gekocht van @NickW en vandaag de ovale manchetknopen ontvangen. Zeer mooi, topπŸ‘πŸ½

1 like

Afgelopen week weer n horloge afgenomen van Nick. Erg prettig lid om n horloge bij te kopen!

1 like