NickW 👍

Leuke manchetknopen (uurwerkjes) gekocht van Nick. Erg leuk en prima afhandeling!

Via de moeite en tijd van Nick aan 3 geweldig leuke HMT Zakhorloges gekomen :grinning:
Erg gave geste van hem!

1 like

Mooie uurwerkmanchet knopen gekocht van Nick, leuke geschenk doosje, aanrader.

1 like

Leuke vintage Seiko overgenomen van @NickW. Vandaag in goede orde ontvangen. Heel prettig gedeald en snel afgehandeld.
Volgende keer weer, wat mij betreft! :+1:

1 like

Woensdag gekocht van @NickW en vandaag de ovale manchetknopen ontvangen. Zeer mooi, top👍🏽

1 like

Afgelopen week weer n horloge afgenomen van Nick. Erg prettig lid om n horloge bij te kopen!

1 like

Twee setjes manchetknopen gekocht. Alles snel en keurig afgehandeld en niet te vergeten ik en de jarige zijn beide blij!

1 like

Mooi horloge gekocht van Nick, prima deal, aanrader!

1 like

Weer een leuk machientje van @NickW overgenomen… need I say more? :slight_smile: :ok_hand: :thumbsup:

1 like

Beter laat dan nooit: Na veel getwijfel, was het horloge waar ik een oogje op had al weg. Maar hij liet me direct weten nog een ander vergelijkbaar model te hebben. Dit keer wel direct toegehapt, snelle verzending en duidelijke communicatie!
Top

2 likes

Vandaag het klokje dat ik van @NickW heb gekocht ontvangen. Was weer prettig zaken te doen met Nick.

1 like

Oude Vostok Amphibia met veel karakter overgenomen van Nick. Vlotte communicatie en afhandeling en uitstekend verpakt verzonden. Dankjewel Nick!

1 like

Wederom weer orettig zaken gedaan met Nick, vandaag een mooi Seiko ontvangen👍🏽

Ook hier wederom met mijn Hofleverancier @NickW goede zaken gedaan :slight_smile:
Het predicaat mag hij houden :slight_smile:

1 like

Ik kocht een heel fraai dameshorloge van @NickW. Supersnel verzonden en hij is precies zoals beschreven. Op naar een volgende keer.

Gr. Hans

1 like

Horloge overgenomen van Nick. Alles prima in orde . Communicatie, verzending , verpakking, … . Alles tip top geregeld. Prettig handelen

1 like

Leuke Poljot Rus overgenomen van @NickW. Goede communicatie, vlotte afhandeling en verzending. Graag nog eens zo!

1 like

Wederom een setje manchetknopen afgenomen bij Nick…woensdagavond de bestelling per pm…en vanochtend in de bus!

Dank @NickW

1 like

Ook ik een setje manchetknopen gekocht, binnen en dag verstuurd en al binnen. Dank je wel Nick!

1 like

Manchetknopen van kleine uurwerkjes gekocht bij @NickW. Goede en snelle correspondentie en een dag later had ik ze thuis, mooi verpakt in een doosje met strikje :smiley: Dat was de ban omdat ik per ongeluk in het verkooptopic reageerde wel waard. :wink:

Bedankt Nick!

1 like