Nico Rijsman uit Culemborg (tu)

Voor wie contact met Nico Rijsman zoekt, op pagina 2 van deze rubriek staat een recactie van Nico Rijsman bij “Kast Mido vervangen” zodat je hem een PB kan
versturen.

Oei het is al laat; weer te veel naar maar te weinig op mijn horloge gekeken:+

Goedenavond,

ik heb ook een grote uitdaging met een horloge maar niemand kan mij helpen aan het geschikte emailadres van deze beste man.

Zou u mij hier aan kunnen helpen?

Graag uw reactie,

Goede vakman, alle vertrouwen dat hij mijn Heuer Flieger en zakhorloge chrono weer perfect aan de gang krijgt.
Duidelijke uitleg en van te voren een prijsopgave.

Aanrader!

beste mapalu, ik zou graag van jou het emailadres van Nico Rijsman vernemen. Vriendelijke groet, Anne Venhuis

Zou iemand mij het e-mailadres kunnen sturen van Nico via een PM. Alvast dank.

Hier ook louter positief over Nico. Ik kom nog wel eens in Culemborg (familie) en kwam zo op zijn naam. Hij heeft mijn vintage Omega perfect onder handen genomen. Van tevoren prijsopgaaf en veel uitleg gekregen. Aanrader!

Vandaag m’n Omega Speedmaster opgehaald in Culemborg. Complete onderhoudsbeurt en tevens band op maat gemaakt. Band was na verwijderen van de “standaard” te verwijderen schakels nog te groot. Maatwerk aanpassing gedaan door Nico en zit nu echt perfect.
Gaat allemaal relaxt en zeer professioneel. Absoluut aan te bevelen. Prijzen voor zover ik kan beoordelen heel acceptabel.

1 like

Onderhoudsbeurt aan de Seamaster 22545000 uit laten voeren door Nico. Moet daar wel even op wachten want hij heeft het druk, en dat komt dan weer omdat hij top werk levert. Alles volgens afspraak overigens, en voor een zeer redelijke prijs. Prettige communicatie en absolute vakman. Ik heb m’n horlogemaker nu wel gevonden.

Ik kom graag in contact met Nico. Heb een oude Omega Seamaster cal. 351 die hard aan service toe is.

Wie wil mij voorzien van zijn emailadres?

Vriendelijk dank alvast!

http://www.detelefoongids.nl/horloges-klokken-reparatie-onderhoud/culemborg/3-1/

1 like

pb bericht gestuurd

1 like

Bij het verstellen van de tijd had ik de kroon en stift uit mijn 1964 Tudor Submariner getrokken. Op aanraden van een ander forumlid ben ik voor de reparatie bij Nico langs geweest.

Nico blijkt naast een zeer kundig horlogemaker ook een erg vriendelijke man te zijn. Hij weet veel over verschillende horloges (is van alle merken en verschillende uurwerken thuis), neemt rustig de tijd voor je en legt tijdens zijn werk uit waar hij mee bezig is.

Uiteindelijk direct met een gerepareerd uurwerk en een goed gevoel de deur uit gegaan. Een volgende keer breng ik zonder twijfel mijn horloges (nieuw of oud) weer naar Nico voor een reparatie of onderhoudsbeurt. Kortom; :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

1 like

heeft iemand voor mij zijn mailadres ?

Je hebt een PB.

Kan hem er zelf ook op zetten,
nico@horlogemakerij.nl

4 likes

Ik realiseerde mij dat ik nog geen recensie had achtergelaten.

In een eerdere post vandaag in dit subforum schreef ik dat ik als fervent verzamelaar altijd op zoek ben naar horlogemakers. Ondanks dat Maastricht-Culemborg een flink end is (ik verzend mijn horloges niet), is Nico zo’n beetje mijn vaste horlogemaker geworden.

Mijn eerste ervaring met Nico was toen ik een pre moon speedmaster had die een onbedoelde plons had gemaakt. In paniek gebracht. Gecheckt, droog van binnen bevonden, doch gediagnosticeerd met een akeliger euvel: moderne midcase.

Nadien nog een trits aan horloges gebracht in Culemborg (al dan niet met hulp van @ryan). Top werk en goede prijzen.

Nico is no-nonsense komt afspraken nauwgezet na. Is niet te beroerd om je tegen te spreken wanneer je onzin beuzelt. Kortom, het is tijd dat hij zich in Zuid-Limburg gaat vestigen.

5 likes

Past prima in Z-Limburg inderdaad. Kunnen ze er wat van leren. :rofl:

Goede ervaringen met Nico, ook hier.

1 like

Hoi Joen!

1 like

Hier ook goede ervaring met @Nico_Rijsman ! Heeft mijn Hamilton électronic perfect service gegeven en gerepareerd. :+1: :slight_smile:

Idd. Nico is mijn vaste horlogemaker voor met name oude horloges. Tot nu toe verloopt het altijd goed dus ik beveel hem van harte aan.