Close, but not close enough…
hebbie um nog?
Mooi ding. Had je deze niet een hele poos geleden al eens op de korrel? Proficiat!
gr, HJR
Yup, vanaf begin hobby november 2015
Mooie klok. Morgen op t verkoopgedeelte?
In dezelfde sfeer vond ik deze leuker
Beats the Sinn
Verlicht mij aub ?
Wat zijn de plus- en minpunten tov de Sinn?
Verpletter me met een vergelijkende review waar ABTW en Hodinkee hun vingers bij af zouden likken…
Oh ja, en als het kan snel, voordat ie weer weg is
Close, but no cigar de Archimede, mijn opinie. Niet verfijnd genoeg als je 'm tegenover de 556 plaatst.
My thoughts exactly.
Meteen de deur uit ! Is niet aan te zien op jouw pols.
Ik zou deze wel houden als ik jou was…
Ja dat kan die wel willen…
Maar als hij morgen nog niet op het postkantoor gesignaleerd is ,gaan ze bellen hoor…
Nice!!! Enjoy!!
Cool ding, van mijn lijstje verdreven door Damasko.
Gehard stalen kast en band, de Sinn 556 heeft dat niet. Het is ook niet zo geavanceerd als het staal van Damasko, die is door en door, en als je pech hebt willen ze wel eens wat oxideren (Archimede). En de Archimede heeft BGW9 lume.
Ik heb zelf altijd wat reserves met “lugless design”. Vind daarom de 556 wat sexier, maar de Archimede is wat ik al zeg cool en voor wat je krijgt een heel knappe prijs ook.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Leuk horloge die Archimede, ook wel eens naar zitten kijken. Ben wel benieuwd naar je argumenten waarom deze de Sinn beat. Kom maar door! Ik ben namelijk zeer content met mijn 556i en kan me haast niet voorstellen dat er in deze prijsklasse wat beters te vinden is.
Was enigszins gekscherend, ontlopen elkaar niet veel. De Sinn is iets beter afgewerkt, ik vind de Archimede bracelet mooier dan de H-links van Sinn, het staal is minder beadblasted, vind de matte field achtige wijzerplaat (waar overigens ook iets meer op te zien valt dan bij de Sinn) beter passen bij het tool karakter dan de glossy dial van de Sinn. Het lugless design is in het echt erg mooi. En natuurlijk het geharde staal, het is net als bij de Sinn tegiment natuurlijk geen Damasko staal (door en door hard ipv harde ‘schil’) maar wel een leuke extra feature.
Dus 1. Damasko 2. Archimede 3. Sinn
Of ga ik weer eens te kort door de spreekwoordelijke bocht?