Nieuw binnen: Seiko Lord Marvel (hi-beat)

Ik heb deze nog liggen. Is wel een 20mm. Maar een krappe 20mm, dus het gaat prima.

Ja, dat had ik mij ook gerealiseerd.

Mwah, dat zal wel loslopen denk ik. Ik heb een reputatie hoog te houden hier… :wink:

Ik heb overigens ook een aantal 19mm lugsizes; m’n Buren Chrono-Matic, de Cyma Navystar, en m’n Angelus Chronodato, dus ermee blijven zitten moet wel loslopen ja :slight_smile:

Wel even beschaafde kleuren blijven kiezen en met voldoende taper :smile:

1 like

Simpele oplossing: alleen nog 19mm lug size horloges kopen. :smiley:

1 like

Nah. :-1:

3 likes

Hier zie ik veel te weinig van! Ik dacht dat deze niet meer in de collectie zat. Geweldig horloge is dat zeg.

2 likes

Heel mooi

1 like

True, ik zou zeggen: @ElkedagBurendag.

1 like

Ik blijf het gave horloges vinden, deze wondertjes! Mooi Ide, gefeliciteerd :+1:t2:
Ennn, erg leuk geschreven :smile: :ok_hand:t2:

1 like

Dat werpt wel een vraag op voor 19mm lugs:

  • Leven met beperkt bandenaanbod?
  • Afknijpen van 20mm voorraad?
  • 18mm bandje ruim laten zitten?

0 stemmers

Komt u maar.

2 likes

Duidelijk :grin:

1 like

Voor de prijzen van sommige confectiebanden die ik voorbij zie komen kun je bijna 3 banden op maat laten maken bij de bandengoeroes 's forums. Hoezo beperkt?

2 likes

Ah, ik kwam nog een foto tegen die ik speciaal voor @handavinci had gemaakt. Zoals hij het graag heeft, met de minutenwijzer voor het logo. :joy:

6 likes

Dit bandje staat er wel goed bij. :ok_hand:t3:

1 like

Is hetzelfde bandje als op de andere foto’s :wink:

Deze foto was helemaal niet bedoeld om serieus te gebruiken, maar ik kwam hem tegen in de digitale shredder.

1 like

Heeft er iemand kleuren foto’s van de band die ze er vroeger bij Seiko opzetten.

Je ziet wel vaker die oude zwart wit advertenties maar die zijn niet echt duidelijk.

Het is iets van alligator grain o.i.d.

1 like

De catalogi van Seiko zijn altijd in kleur :+1:

4 likes

Top Ide👍

1 like

Oh je bedoelt de KS. Zwart voor de stalen en bruin voor de gouden. Vind die conservatieve/simpele banden erg mooi staan omdat de horloges dan mooier uitkomen.

https://www.thewatchsite.com/13-ads-catalogs-vintage-current/16043-seiko-vintage-catalogs-1960s-1980s.html

1 like

Of @Ko-Banden te hulp roepen

2 likes

:slight_smile:

2 likes