Nieuw blijblij, klein maar fijn!

Mijn nieuwe aanwinst is een beauty! Deze gaat minimaal de eerste 14 dagen mijn andere ‘kindjes’ verdringen…

19 likes

Geinig ding, Oris altijd +

Mooie aanwinst
Veel draagplezier

Mooie Oris en moonphase is altijd een mooi gezicht. Van harte

Mijn beste,

Een prachtige aanwinst!!
Ik vind Oris een mooi merk.
Fraaie horloges voor een redelijke prijs.
Ik wens je derhalve vele aangename momenten met deze gelouterde Oris. :+1:

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Heel mooi! Ik heb getwijfeld, en hem laten gaan. Nu ik hem zo zie… zucht, wat mooi. :wink:

Gefeliciteerd! Geniet ervan!

Hier hetzelfde er vaak naar gekeken en er met andere forumleden over gehad, laten gaan omdat hij klein was maar idd zucht hij is mooi!
Gefeliciteerd.

Gr Bram

Veel draagplezier toegewenst met je nieuwe aanwinst! Speciaal horloge deze Oris :thumbsup:

Gelukkig maar :roll_eyes: dat je me niet voor was. Het Is een aan de kleine kant, maar op de pols blijkt het in dit geval juist een meerwaarde en helemaal passend bij de stijl. Ik heb al leuke reacties gehad van mensen die normaal helemaal niet letten op horloges… Gr Henk

1 like

Altijd fijn, een beetje zelfkennis :joy:

2 likes

:thumbsup:
Gefeliciteerd! Wat is de maat, 34?

Heel mooi horloge, sjiek en niet saai en een mooi maatje toch? Gefeliciteerd met deze aanwinst.

Haha heerlijk die eerlijkheid mbt 14 dagen :smiley: ipv “dit is een blijvertje”

Ervaring leert indd dat een nieuwe aanwinst zo’n 2 weken non-stop wordt gedragen waarna deze in de normale roulatie terecht komt er er her en der een flipper idee of volgende aankoop de kop op komt steken

OT: erg mooie klok!

Groeten van een broertje:

1 like

Gefeliciteerd.

Oris rocks!! Veeeel plezier ervan! :slight_smile:

En groeten ook van weer een ander broertje…:wink:

Exact dezelfde overwegingen; klein vergeleken met de andere horloges in de la - zelfs grote reden voor grote twijfel geweest - maar gaat de laatste tijd niet meer van mijn pols af. Heerlijke klok, prima afmeting (37-38mm trouwens)

1 like

Best wel mooie verhoudingen, die Orissen. Als de eerste in een chrono uitvoering zou kommen, hebben ze een serieuze poor man’s Patek in handen zou ik denken.

2 likes

Mooie klok die broer… Er zijn minimaal 12 Oris- varianten op dit type. Verschillen in wijzerplaten, aanduidingen, afmetingen, wijzers en kleur. Ik probeer het nog op een rijtje te krijgen zodat ik ook de andere familieleden leer kennen :grinning:

leuk,

dit was mijn eerste echt dure horloge, en uiteraard heb ik deze nog steeds.

Veel plezier met de jouwe !