Nieuw en hoe ik op het HF kwam

Hahah, ok 21,5 gaat iets boven mijn pet :stuck_out_tongue:

1 like

Welkom op het forum!

Leuk verhaal en veel plezier. Die Staudt staat al een tijdje op mijn radar. Fantastisch horloge (mooi blauw)m Helaas nog boven mijn budget, maar dat komt nog wel.
Ben benieuwd wat je volgende gaat worden… :wink:

1 like

Ben echt helemaal in mijn nopjes met de staudt, heb ook al een keer met Yvo gesproken, super enthousiast en gaat er helemaal voor. Erg leuk om te zien en er zit volgens mij nog wel meer in de pen. Zeker doen wat mij betreft :wink:

1 like

Thnx Tom
Knal hem.er maar weer in
Was de JLC net even vergeten

1 like

:joy: sorry!

1 like

Tjeemig, wat een paupers hier
:slight_smile:

Leuk verhaal en mooie Staudt en dito plannen.

Ik zie de laatste tijd vaak nieuwkomers en het eerste bericht is “hoeveel is iets waard”.
Dit is voorstellen zoals we het willen zien. 🖒

1 like

Top introductie , en dat je de uitbater de handel gunde : Stijlvol! :thumbsup:
De keuze voor een grail is een lastig iets , ook ik ben daar mee bezig.
Hoe langer je nadenkt en rond neust (vooral op het HF) hoe beter de beslissing zal worden.
Heel veel succes en plezier
Welkom!

Welkom!!
Ik ben benieuwd welke IWC NA gaat komen… :wink:
Veel plezier hier! :+1:

Van harte welkom :+1:

Mooie intro en mooi horloge. Prachtige lugs!

Welkom op HF! Staudt is idd mooi met die blauwe wijzerplaat, zie je niet veel passeren.
Veel plezier toegewenst hier.

Mooi introductie!
Ben wel benieuwd hoe de rest van je collectie eruitziet :wink:.
En natuurlijk welkom hier!

Welkom Ramus en een leuk verhaal!

mooie intro Ramus, ook een staudt gehad in het verleden. 1 van de 5 skelletons. Helaas had ik er niet anders dan problemen mee vanaf dag 1. Goed opgelost door juwelier kwekkeboom en uiteramte leuk contact gehad met Ivo. Top kerel en hij kon uiteindelijk ook niet veel doen aan het problem. Enfin ooit weer mss. Voor jou in elk geval welkom en have fun.

Leuk verhaal, mooie klok
En Mestreech is altijd goed :ok_hand:

Welkom. Prachtige Staudt!

Dit oudje gaat ook al weer een tijdje mee. Heb deze inmiddels 12 jaar en hiermee was mijn interesse in horloges begonnen. Binnenkort ga ik het eens proberen om er een NATO band op te zetten. Eens kijken hoe dat bevalt :slight_smile:

Welkom!

Die Festina is geen echte duiker gezien zn wr v 100. Maar lijkt me wel n leuk en handig reishorloge met zn Dual time.

Gave staudt. Die skeleton icm blauwe wijzerplaat lijkt me gaaf, maar de probleempjes met t uurwerk… Misschien als iemand em voor n leuk prijsje heeft staan…

Tja Portuguese… is toch wel soort v wat de submariner voor duikers is.
Ik zou me er niet aan storen dat ie n eta heeft en in dit geval kan ik zelfs de afgekapte cijfers wel accepteren.

http://www.cheapwatchesonsale.co.uk/wp-content/uploads/2016/02/IWC-Portuguese-Fake-Watches.jpg

Maar n vd gang lijkt me hoogwaardiger gemaakt.

Echter Kwa stijl zit t nogal in t straatje v je staudt. Is t n idee om juist voor iets anders Kwa looks te gaan? Zoals n pelikaan? Ook Neerlandsch bodem.

Heb zelf n handopwinder en bevalt me prima.

Maar tja… n grail is misschien toch weer wat anders… ik zou persoonlijk voor de iwc gaan.

1 like