Nieuw fenomeen in het blauwe deel: "Dit is een particuliere verkoop..."

Ik denk niet dat dit topic zondag nog bestaat :joy:

8 likes

Nee joh, die is vanmiddag al weg.

3 likes

Misschien zit ik nog niet lang genoeg op het forum, maar tot nu toe heb ik nog niets negatief mee gemaakt, behalve dan dit topic misschien?

Er zullen altijd mensen zijn die misbruik maken van de situatie toch.

1 like

Net pas aangemeld dan?

Er zitten hier wat mensen die altijd heel grappig willen zijn en overal zout op elke slak leggen. Waarschijnlijk zijn het gefrustreerde mannetjes met een klein piemeltje.

Ik probeer een beetje de positieve beïnvloeder te zijn naar die mensen, maar dat valt niet mee

11 likes

Je zegt het niet, je insinueert het. Als je een probleem met mij hebt, dan stuur je een PB en dan praten we erover. Ik sta altijd open voor een gesprek. Als je het niet met beslissingen van Jur eens bent, dan stuur je hem een PB en dan praten jullie erover. De manier die je hier gekozen hebt stel ik niet op prijs. Dus als je je reacties zou willen aanpassen, dan zou ik dat zeer waarderen. Dank. Wijzen naar de ander en zeggen dat hij een probleem heeft omdat hij je niet begrijpt lost niets op.

1 like

Deze keer vond ik je wel echt leuk moet ik zeggen. Eerlijk is eerlijk! Voor het eerst dat ik de term “wiepen” hoor; die hou ik erin…:joy::+1:

4 likes

Ah ja, dat is de tactiek.

Lees maar wat jij wilt lezen. Er wordt niks aangepast.

4 likes

Zie je wel dat je wel degelijk insinueerde dat je het er niet mee eens bent? Anders had je dit nooit gezegd. Wees een vent en zeg mij rechtstreeks waar je een probleem mee hebt. Om het hier in het open zonder aanleiding aan de kaak te stellen vind ik weinig respectvol. Je had mij een PB kunnen sturen, dan hadden we er samen over in gesprek kunnen gaan.

:joy:
En hoe werkt dit in de praktijk voor je?

3 likes

Het voelt gewoon als vrijdagmiddag in dit draadje, ouderwets gezellig, praatje, relletje, gezwets.

Heerlijk!

25 likes

Uit context. Dit ging over het retour nemen van een horloge dat ik verkocht zou hebben en er gebreken mee zouden zijn. :wink: in een dergelijk geval van retourneren zou ik eerst het horloge terug willen ontvangen, alvorens ik het tegoed terugstort.

1 like

Lang geleden dat we weer met z’n allen even lekker los kunnen en rellen. Roeptoetereeeeen stelletje roeptoeters :joy::joy::joy: hahah man wat mooi. Zou toch zo mooi zijn als dit een echt debat was geweest.

Jur als Kamervoorzitter. Hahaha wat mooi

3 likes

Ja verdomme, 190+ reacties vermaak en ondergetekende is aan het werk. Zie je wel dat werken niet loont in dit land???

@Blauwbeer samenvatten maarrrr.

5 likes
14 likes

:joy::joy::joy:

1 like

Thuiswerken, zakje chips erbij, koffietje en genieten

5 likes

Nee, ik insinueer dat jij deze tactiek gebruikt om eventueel (voor jouw ongevallige?) opmerkingen van HF af te krijgen.

En wat klets je nou over PB’s naar jou of Jur? Dit is toch gewoon een openlijke discussie?

7 likes

Hallo… blijven jullie wel het blauwe deel in de gaten houden… er worden Rolexen aangeboden en er wordt al verkocht terwijl hier “gevochten” wordt :joy:

8 likes

Precies! De handelaren slaan hun slag! :joy:

5 likes

Als particuliere verkoop en zonder verantwoordelijkheid door de verzender?

3 likes