Na een paar foto’s te hebben gezien in een of ander vakantiehorlogetopic moest ik weer wat nieuws hebben. Vandaag kwam een gloednieuwe GW-M5610-ER binnen!
Op vakantie draag ik mijn gmt of en g shock (bij de wat vagere bestemmingen).
De oude G-Shock has atomic sync, maar niet een versie die in Europa werkt. Ook vond ik het niet handig dat niet de dag en datum tegelijk werden weergegeven.
Mijn nieuwe aanwinst heeft bijna hetzelfde uiterlijk als de oude (tof design vind ik), maar maakt alle gebreken goed. Hij synct hier gewoon, laadt op met solar en geeft alle info overzichtelijk weer op het homescherm.
Hier mijn twee reishorloges. Rechts mijn nieuwe aanwinst
Met een vage ruildeal hoop ik over een paar weken ook nog een Casio combi bracelet te ontvangen. Die komt hier op voor een nog iets toffere uitstraling. Dan ben ik de komende jaren weer voorzien van een tof vakantiehorloge!
Poeh, nu begin ik ook al te dromen van een vakantie-horloge. En daarbij zie ik steeds duidelijker een Casio Gshock in mijn geest opdoemen. Nu nog even thuis met lief overleggen.
Mission impossible.
Eh…ja…die bracelet zit er nu aan, na enorm gepruts inderdaad. Hij gaat er nooit meer vanaf omdat:
-ik hem er niet af zou kunnen krijgen denk ik
-het erg lekker zit
Ziet er ook nog eens tof uit. Hoop ook op wat extra draagcomfort tov de resinband. Hoewel die niet zo stug is als de band op mijn vorige g-shock. Casio maakt ze tegenwoordig wat soepeler lijkt het.