die bus Pringles had je anders bij mij thuis snel te pakken toen je de GW5000 kwam bekijken
Jonge⦠Straks leest mn moeder dit nogā¦
Bovendien wordt ik altijd rete agressief van pringles bussen omdat ze te smal zijn voor mn klauwen. Maar dat is een ander verhaal.
On topic jongens: Waarom probeer je geen MK?
je bedoelt dat je klauwen zo groot zijn dat je een zak Lays nog helemaal open moet trekken om er in te komenā¦
een wat?
nou dan ga jij op vakantie met 1 klok van 6000 om je pols 1 klap op het hoofd en je bent 6000 kwijt,
mij moeten ze 325 x voor mān kop slaan willen ze het zelfde bedrag binnenhalen
ik zou dan toch liever 1 keer op mān hoofd geslagen worden als ik mag kiezen.
hahahaha! Ja je hebt me door
Schiterend die .mk ga er gelijk 5 halenā¦
nou 325 x betekent toch dat ik 40 dagen per jaar kan revalideren
dus dat is wel genoeg
Dit Topic is te gek! [quote=āCarpe_tempus, post:28, topic:85892ā]
jij op vakantie met 1 klok van 6000 om je pols
[/quote]
Dit is ooit geprobeerd ⦠het lukt ze toch niet.
Denk er eens héél goed over na wat je met die 5 à 6 k allemaal voor lekkers kan kopen
enzovoort enzoverder ā¦
Seiko gs snowflake. Vind ik erg mooi.
Zeker een sub kopen classic. Gewoon doen en elke dag genieten . Die van mij elke dag om sinds 2011 andere behoudens mijn seiko monster (werkhorloge ) krijgen geen polstijd
Volgens mij is de leukste Rolex die tweedehands ook nog redelijk betaalbaar is de Explorer II. Die komen nog wel eens voorbij voor 3500.
Kan egt niet meerā¦
Bob, gewoon een Omega sticker op je case en je bent klaar.
als ik naar. me rolex kijk dan denk ik tog. dat me rolex beter als een tudor is want deze is tog bekender als de tudor. maar 2000. 3000 is zeker beter als 5000. 6000.
Omega Seamaster kopen
Hallo Menno,
Veeeeel te laat ontdek ik jullie hilarische draadje dat uiteraard begon met je eigen oprechte dilemma: ga je linea recta voor je grail of ga je voor the next best thing(s). Candide hieronder had het wat mij betreft helemaal bij het juiste end: door in ene de sprong/upgrade naar zoveel K (5-6) te wagen ga je onderweg heel veel missen!
Er is zoveel leuks, moois en ook kwalitatiefs (!) te krijgen in het segment <5K dus waarom zou je je daar niet eerst eens lekker uitleven en je wilde haren verliezen? Ik zeg niet dat je bij <500 moet beginnen en dan de langzame route moet kiezen. Maar bepaal eerst voor jezelf wat je precies zoekt en dan kom je er wel uit.
Uiteindelijk kom je dan op een plek waar velen van ons (zoals ik zelf, ik beken!) zijn beland: met een collectie met meerdere Rolexen (hoe saai en lelijk door sommigen ook bevonden dus ik laat ze in dit draadje maar ff niet zien ) maar ook met diverse Tudors w.o. BBās - en wat er nog allemaal tussen / onder / boven zit. Kwestie van beetje mazzel soms, (durven) kiezen en vooral gaan voor wat je zelf echt tof vindt! NOS, jong gebruikt of wat ouder in full set kan je een boel centen besparen qua aanschaf en schrijf je bovendien veel minder op af⦠En als t meezit pak je zelfs wat boekwinst
.
Een heel verhaal maar de moraal: bouw het op en maak niet in ene die sprong van (bijna) niets naar die 5/6K!
Succes en hou ons een beetje op de hoogte van wat je nou gaat doen/aanschaffen⦠Leuk om te volgen!
Groet, Otto
Nice Ottoā¦mooie collectie.
Ja mooi he. Thanks, AlcoS!