nieuw horloge

Net een nieuw horloge aangekomen. weet niet veel over het merk maar vind het zeer interessant heb zelf nog nooit een gelijkaardige rodania gezien maar ben wel benieuwd wat jullie rodania of rodana horloges zijn. vind deze caseback echt super.

12 likes

Leuk. Heeft erg veel weg van de UG Polerouter. :+1:

2 likes

Eén van mijn favoriete merken, van harte met je nieuwe aanwinst! :smile: :+1:

Hier nog wat kijk- en leesplezier:

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

ja daarom verkocht de verkoper hem. heb er zelf ook een maar deze kan ik meer dagelijks dragen.

1 like

Hoezo niet?

een polerouter naar school dragen met allemaal 15 jarige dat durf ik niet. Dit heeft wel een beetje de zelfde look maar kan ik zonder schrik aandoen

3 likes

Een polerouter is een stukje geschiedenis en hoort dus bij de les🤔

3 likes

hahaha jep

Docent? Alsof die leerlingen dat wat uitmaakt! Draag lekker je polerouter, universal Genève zegt hen vermoedelijk niets.

Ik draag mijn 1601 of black bay standaard voor de klas, de leerlingen geven vaak complimenten en vinden het dus tof.

Dat hoop ik niet, met een stuk of 3 taalfouten in 2 zinnen. :rofl:

2 likes

Precies!

Gefeliciteerd met deze aankoop overigens! :ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2:

Same here.

'Meneer is dat een Rolex?`

Als ik dan zeg dat het een Tudor is druipen ze teleurgesteld af. Haha.

Ook gehoord: ‘Het is zeker een Rolex, dat kun je zien aan de secondewijzer, die staat nooit stil.’ Euh, ja zoiets.

Hij kan wiskundedocent zijn. :slightly_smiling_face: Maar gelet op zijn profiel eerder leerling denk ik.

Maar waarom draag je een Polerouter niet naar school met 15-jarigen om je heen? Omdat hij zou kunnen worden gestolen? Of zit je op een school waar mensen worden afgeperst van hun vintage horloges? Door criminele vintage-fans?

2 likes

Of het is een school met een doelgroep waarbij het contact soms wat fysiek wordt.

neen haha geen docent ben zelf 15 jaar oud,sorry ook voor de taalfouten.

1 like

Neen maar maak me een beetje zorgen omdat ik met de fiets naar school ga. Wel grappig dat iedereen denkt dat ik docent ben.

1 like

Gaaf dat je nog zo jong bent. Ik droeg nog geen haar op mijn bovenlip toen ik vijftien was, laat staan een fatsoenlijk horloge om mijn pols.

2 likes

Hahaha

Ik zeg bij mijn black bay dat het een tudor is en ze noemen het alsnog een rolex soms :joy::joy: en met de simpele datejust denken ze dat ik een side hussle heb, coke pushen :joy::joy:

2 likes

Mooi die oude Rodania, veel plezier er mee gewenst!

1 like